size

60 3 0
                                    

Nihayet mesai sonrası evime dönmüştüm. Evim yakın bir mesafede olduğundan dolayı otobüs sorunlarıyla uğraşmamıştım. Bir de onunla kafamı şişiremezdim. Zaten gıcık sözde patron yüzünden bitmek bilmeyen bir dosya sürüsü beni karşılamıştı. Neyse ki benim aşırı zekiliğim sayesinde çabucak işlerim bitmişti.

Kısa bir süre sonrasında yemeğimi yapıp yemeye başlayacaktım. Bugün soya soslu ramen yiyecektim. Giysilerimi çıkartıp kazak-eşofman ikilisiyle uyuyacaktım. Kış yaklaşıyordu. Ancak benim bedenim bir türlü kışa alışamıyordu. Her hafta hasta oluyordum. Ama 1-2 gün sürüyordu.

Yemeğimi bitirdikten sonra kedim ile TV izlemeye başladık. Kedimin en sevdiği film başlayınca beni bırakıp TV'in dibine kadar gitti. Görme sorunları yaşamasından korkuyordum. Film çok meşhur olunca bütün kanallarda yayınlanıyordu. Bu sebeple hep TV'nin dibindeydi minik oğluşum. Beni bırakınca telefonumla ilgilenmeye başladım. İlk önce instagram bildirimlerime göz attım. Her zaman ki gibi hiç kimseden mesaj yoktu. Sıkılınca kakaotalk'a girdim. Bir bildirim gördüm. Bildirimi açıp baktığımda eski sevgilimden geldiğini gördüm. Benimle neden konuşmak istiyor olabilirdi ki?

Eski ama seksi,
Hey, bugün ortak arkadaşlarımla bir buluşma düzenledik. Katılmak ister misin?

Jimin,
Kimler ile?
    
Eski ama seksi,
Jina, Yesien falan işte.

Jimin,
Oh, olur. Kimin evinde?

Eski ama seksi,
Jungkook'un.

Jimin,
Platoniğim mi?/
Olur. Ne zaman?

(...)

Biraz kısa oldu özür dilerim. 🖤

Truth Or DareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin