Shut up and listen

3.3K 31 23
                                    

Slow it down if you need to, oh
Show me how just to please you
Ooh, work it out in the sheets
Do me and see through, I want to you feel you

Άννα

Ήταν ένα βράδυ που είχα γυρίσει από την δουλειά πιο νωρίς από τον Δημήτρη. Περίμενα να έρθει μετά από λίγο κι αυτός όπως πάντα.

Οι ώρες περνούσαν και δεν είχε εμφανιστεί. Ήμουν έτοιμη να τον πάρω τηλέφωνο ώσπου ακούω κλειδιά στην πόρτα και εμφανίζεται ο Δημήτρης.

Α: Άντε ρε αγάπη μου που ήσουν είχα ανησυχήσει.
Δ: Το ξέρω το ξέρω αλλά είχα μπλέξει με την δουλειά.
Α: Και δεν μπορούσες να με πάρεις ένα λεπτό τηλέφωνο για να με ενημερώσεις ;

Του λέω καθώς από το κεφάλι μου είχαν περάσει πολλά σενάρια από το τι θα μπορούσε να κάνει. Από τα πιο απλά στα πιο επικίνδυνα αλλά και στα πιο απίθανα να κάνει ο Δημήτρης. Απλά εγώ ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την ζήλεια.

Δ: Αγάπη μου είχα μια δύσκολη υπόθεση και έπρεπε να την τελειώσω σήμερα.
Α: Αν ήταν υπόθεση εντάξει τότε.

Απαντάω χωρίς να θέλω να του πω ευθέως ότι με καίει όταν δεν ξέρω τι κάνει. Βέβαια ρίχνω και την σπόντα μου.

Δ: Γιατί τι νόμιζες εσύ; Έρχεται πιο κοντά μου και με πιάνει από την μέση.
Α: Συγγνώμη ρε αγάπη μου απλά άρχισα πάλι να τα υπέρ αναλύω όλα μέσα στο κεφάλι μου.
Δ: Ξέρω που το πας αλλά πως θα μπορούσα να αφήσω εσένα; Πανέμορφη μου.

Μου βάζει μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί.

Δ: Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα σε ερωτευόμουν τόσο. Είσαι κάτι ξεχωριστό για μένα. Ο μόνος άνθρωπος που θέλω να βλέπω και να αγγίζω.

Με κοιτάει με αυτά τα ματια που με κάνουν να λιωνω και χαϊδεύει το μάγουλο μου καθώς εγώ του χαρίζω το μεγαλύτερο χαμόγελο.

Α: Και εγώ το ίδιο.

Τα χέρια του είναι στην μέση μου και τα δικά μου στον λαιμό του. Είμαστε σε απόσταση αναπνοής και το μόνο που ακούγεται στο δωμάτιο είναι οι βαριές μας ανάσες.

Τα χείλη μου αγγίζουν απαλά τα δικά του και με πιέζει πάνω του. Το φιλί γίνεται όλο πιο βαθύ και απαιτητικό. Τα χέρια του κατεβαίνουν αργά στο σώμα μου χαϊδεύοντας το. Φτάνει στους μηρούς μου και με σηκώνει.

One shots Where stories live. Discover now