You don't own me

1.4K 20 9
                                    

Authors note: Να ακούτε το τραγούδι καθόλη την διάρκεια με ακουστικά για καλύτερη εμπειρία ;)

Δημήτρης

Τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια συνεχής ένταση με την Άννα. Και όχι από τις καλές.
Πάντα βρίσκαμε λόγους για να μαλώνουμε -άλλωστε έτσι την ερωτεύτηκα- αλλά τώρα υπάρχει μια σύγχυση και μια αναστάτωση με αιτία πάντα τις δουλειές μας που είναι πολύ ψυχοφθόρο.

Έχουμε καιρό να βρεθούμε κοντά. Να την νιώσω κοντά μου και να νιώσω ασφάλεια. Μπορεί να μένουμε στο ίδιο σπίτι αλλά όπως προείπα , υπάρχει συνεχής ένταση.

Έτσι πρότεινα να βγούμε σήμερα έξω για φαγητό. Είχα πολύ καιρό να την δω έτσι ευδιάθετη.Καθώς περνάω από το μπάνιο και την βλέπω να βάφεται με μουσική χορεύοντας , την χαζεύω σαν την πρώτη φορά.

Α: Δημήτρη! Μην με βλέπεις πριν ετοιμαστώ , πρέπει να με δεις όταν τελειώσω και να εντυπωσιαστείς , λέει και μου χαμογελάει σαν μικρό παιδάκι.
Δ: Όπως επιθυμείτε κυρία συνήγορε απαντάω και την φιλάω πεταχτά.

Εγώ είμαι ήδη έτοιμος φορώντας ένα ασπρο πουκάμισο με τα δυο πρώτα κουμπιά ανοιχτά και ένα άνετο μαύρο παντελόνι. Την περιμένω και σε ένα μισάωρο βγαίνει από το μπάνιο. Φοράει ένα κόκκινο φόρεμα που αναδεικνύει τα όμορφα χαρακτηριστικά της,σαν να φτιάχτηκε για αυτήν. Είναι τόσο όμορφη που μπορώ να την κοιτάω όλη μέρα χωρίς να βαρεθώ. Η επιθυμία μου να την αγγίξω όλο και μεγαλώνει. Την παρατηρώ από πάνω μέχρι κάτω.

Α:Βγάλε μια φωτογραφία θα κρατήσει περισσότερο.
Δ:Ποσό είσαι 17;
Α:Είσαι παντρεμένος με 17χρονο δηλαδή; λέει και γελάμε ταυτόχρονα.
Δ:Είσαι πανέμορφη , της λέω καθώς την πλησιάζω και τοποθετώ τα χέρια μου στην μέση της.
Α:Και εσύ δεν πας πίσω κύριε Εισαγγελέα.

Ο τρόπος που λέει «κύριε Εισαγγελέα» φορώντας αυτό το φόρεμα και καθώς μου χαϊδεύει απαλά το στέρνο μπορεί να γίνει η αιτία να αλλάξω γνώμη και να μείνουμε εντέλει σπίτι καθώς θα ανακαλύπτω κάθε γωνία του κορμιού της από την αρχή.

Α:Πάμε; Ρωτάει καθώς με συνεφέρει πίσω στην πραγματικότητα.
Δ:Είναι πολύ ωραίο αυτό φόρεμα πάνω σου,αλλά θα είναι ακόμα πιο ωραίο όταν στο βγάλω. Της ψιθυρίζω και βλέπω τα μάγουλα της να κοκκινίζουν στιγμιαία.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One shots Where stories live. Discover now