1 Rész

25 4 2
                                    

Reggel nagyon hangos csörgésre ébredtem, gyorsan kinyomtam a telómon az ébresztőt majd felkeltem! Na igen az első napom az egyetemen, ma fogok megismerni mindenkit mivel nem voltam gólytáborban. Őszintén szólva egy kicsit izgulok. Gyorsan össze keszülődtem majd elindultam, 45 perc alatt oda értem. Bármennyire próbáltam magabiztosnak tűnni muszáj volt megállnom az ajtó előtt venni egy nagy levegőt és csak utána belépni az ajtón. Mikor kinyitottam az ajtót megláttam a nagy nyüzsgést amitől egy pillanatra lefagytam de megpróbáltam kívülről nem mutatni ezt, csak azon voltam hogy minnél hamarabb beérjek a terembe. Gyorsan elindultam a terem felé fel sem nézve a padlóról. Egyszer csak annyit érzek,hogy valaki nekem jön. Felnézek és meglátok egy fiút.
-Előre nézzél virágszál!- szól nekem
-Te ki vagy?-kérdezem félénken
-Nick Lewis! És te ki vagy virágszál?
-Lucy Stone! És nem vagyok virágszál!
-Jaj de harapós ma valaki! Új vagy?
-Igen új vagyok!
-Körbe vezeselek virágszál?
-Nem, és nem.vagyok.virágszál!
-Rendben, de később nem Uszod meg!
-Szuper -motyogom
-Na szia...Lucy!
-Szia Nick!
Kicsit lesókkolódva indulok tovább a terembe ahova belépve már nem találok szabad padot ahol egyedül ülhetnék. Az egyik padban egy fekete hajú lány ül teljesen feketébe öltözve, a másik padban egy szőke lány telefonozik mosolyogva. Valamiért ösztönösen a szőke lány felé veszem az irányt...valamiért szimpatikusabbnak tűnik.
-Szia...! -szólalok meg
-Szia! -mosolyog rám
-Leülhetek? - kérdezem félénken
-Persze!
Gyorsan leülök majd a szőke lányra nézek
-Hogy hívnak? -kérdezem kíváncsian
-Dóri Howard! Téged?
-Lucy Stone!
-Új vagy? Nem láttalak a gólya táborban?
-Családi problémám volt ezért nem tudtam elmenni!
-Értem akkor bemutatok mindenkit aki fontos. Beszéltél már bárkivel?
-Ohmm...igen Nickkel!
-Miii! Azzal a Nickkel?? Nick Lewisal?
-Igen miért? Ilyen fura hogy beszélek egy fiúval?
- Ő nem csak egy fiú! Ő az iskola nagymenője akiért minden lány oda van!
-Oh akkor ezért volt fura!
-Milyen fura?
-Hát például hogy nem a nevemen szólított pedig elmondtam neki!
-Hogy hívott?
-Virágszál!
-Aww de szerencsés vagy!
-Jaj istenem! Te mondod? Nézz magadra milyen szép vagy! Tuti minden fiúnak te kellesz!
-Jaj köszi aranyos vagy de Nick... ő más ő neki nem kellenek lányok de mégis minden lánynak ő kell!
-Értem! Na bemutatsz valakinek?
-Persze! Kezdjük azzal a fekete hajú lánnyal ott!
Dórival oda sétálunk a fekete hajú lányhoz
-Szia Jenna!
-Szia Dóri! Szia Új lány!
-Szia Én Lucy vagyok!
-Én Jenna! Örülök a találkozásnak!
Ezután már nem történt semmi érdekes eltelt a nap majd elindultunk haza! Amikor is kiderült hogy Dóri és Jenna is egy utcában lakik velem!
Este elég kimerült voltam ezért miután kicsit beszéltem a lányokkal rögtön el aludtam.

Sziasztok! Ez az első része a storynak!
Innentől megpróbálom rendszeresen kirakni (max. hetente). Ha tetszik kérlek vote-olj és jöhetnek kommentben az ötletek! (És bocsi a hibákért)

446 szó

Élet a kollégiumban Where stories live. Discover now