Sabah uyanır uyanmaz Andy'yi aradım
-Alo Andy
-Efendim Chloe?
- Ne zaman gideceğiz partiye?
- Herhalde 6 gibi çıkarız evden.
- Tamam o zamana kadar dışarı çıkalım mı?
- Olur. Zaten bende uygun bir ayakkabı arıyordum.
- Ayy Edward'a güzel görünmek için herşeyi yapacağım Andy.
- Sen bu çocuğu çok seviyorsun Chloe.
- Evet çok seviyorum yaa. Neyse telefonda fazla konuşmayalım. Daniel Cafe'de buluşalım hadi görüşürüz.
Ben de yeni kıyafet almak istiyordum. Bu yüzden babamdan gidip para almaya karar verdim.
- Babacığıım bugün yine çok şıksın bakıyorum da.
- Hadi ordan yağcı. Para mı istiyorsun yine ( Güler )
- Evett bugün alışverişe çıkacağız da.
- Al bakalım dilediğin kadar harca.
- Teşekkürler babacığım.
Hemen bir şeyler atıştırıp Daniel Cafe' ye doğru yol aldım. Yine aklıma kan geldi. Vampirler de kan içiyor. Acaba?!. Neyse bunları düşünecek vaktim yok. İçeri girince hemen Andy'nin masasına doğru yürüdüm.
- Selam Andy.
-Selam kanki.
- Andy ben de bir elbise almayı düşünüyorum.
- Ee o zaman hemen birer kahve içip alışverişe çıkalım.
- Peki.
Kahvelerimizi yudumlarken içimi bir gariplik sardı. Sanki ben bunu içemem gibi birşey. Canım kan istiyordu. Ama dayanmak zorundaydım.
Alışverişe çıktık. Birsürü mağaza gezdik. Ve sonunda aradığımız mağazayı bulduk. Ben siyah bir elbise aldım. Andy ise kırmızı bir elbise aldı. Altına da bir ayakkabı aldık.
Oldukça yorulmuştuk. İnşallah parti güzel geçer. Saat 6' ya yaklaşıyordu. Hemen evimize döndük. Kapıyı annem açtı. Ve nasıl geçtiğini sordu. Ona aldığım kıyafet ve ayakkabıyı gösterdim. Çok beğendim.
Hemen üzerimi giyinip saçımı yaptım.
- Chloe sakın geç kalma canım.
- Tamaam anne görüşürüz.
Andy'lerin evine doğru yürüdüm. Kapıyı annesi açtı. Ve kötü haberi verdi.! İnanmıyorum. Artık partiye tek gitmek zorundaydım.!!
* Oylamadan diğer bölüme geçmeyiniz! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışın Vampir
AléatoireTutkunu olacağınız ve soluksuz okuyacağınız yepyeni bir macera Aşk, Tutku, Heyecan ve Gizem ...