Ellerim hafifçe titrerken elimdeki kalemi sıkıca tutmuş ve kodlamama devam etmiştim. Sırsıyla kodlamayı bitirmiş ve hemen ardından biraz olsun sakinleşebilmek için suyumdan birkaç yudum almıştım. Gözlerimi kapatarak derin nefesler almıştım. İşe yaramadığını fark ederek hafifçe oflamış ve gözlerimi sınıfta gezdirmiştim. O sırada sınıfa bir görevli girmişti. Aman Tanrım. Herkes sessizleşerek bakmaya başlamıştı. Haklılardı da. Ağzım hafifçe aralık bir şekilde bakakalmıştım. Tek kelmeyle muhteşemdi.
Kızıl saçları bukleler haline yüzünün çevresini sarıyordu. Dudakları... Dudakları yüzüne göre orantılı bir dolgunluktaydı ve ah, rengi tatlı bir kırmızı rengindeydi. Hafifçe sürdüğü parlatıcısı onu daha da dikkat çekici hâle getiriyordu. Gözleri yemyeşildi. Baktığınız zaman yeşiliğin tonlarının hepsini görebilirdiniz. Boyu bana göre uzundu ve tanrı aşkına gerçekten de çok çekiciydi. Vücut hatları çok hoştu ve buradan bakınca bile kol kasları ve bacak kasları kendisini belli ediyordu. Siktir, nasıl birisiydi böyle! Yutkundum derince, nefeslerim hafifçe hızlandı. Gözlerimi bir saniye olsun ayıramadım üzerinden.
Hafifçe boğazını temizledi. Listeyi kaldırarak isimleri saymaya başlamıştı. Sesi derinden geliyordu fakat kadifemsiydi. Yumuşak bir şekilde yankılanıyordu kulaklarınızda. Oturup bana saatlerce durmadan bir şeyler anlatsa hiç bıkmadan ve usanmadan dinleyebileceğim türdendi. Yüzüne gelen saç tutamını kulağının arkasına sımıştırmıştı. Tam da benim tarafımdan. Yüzünün sağ kısmını tamamen görebiliyordum artık. Miyopluğuma en içten küfürlerimi yağdırırken yüzünü dikkatle inceliyordum. "İrem?"
Adımın dudaklarının arasından çıkması, o hayran kalınası sesinden duyulması benim için bir lütuftan başka hiçbir şey değildi. Adım hiç bu kadar güzel söylenmemişti. "Burda." Kafasını listeden hiç kaldırmamıştı. Fakat benim sesimi duyduğu zaman kaldırarak göz göze gelmemize neden olmuştu. Resmen iliklerim titremişti. Yeşil renginin içinde boğulurken göz temasımızı kesmemişti. Bana göre saatlerce gelen bu bakışma o aptal saatlere göre de birkaç saniyeye anca tekabül ediyordu. Kısacık bir sürede bu kadar etkilenmem normal miydi? Eğer o ise evet, gerçekten de normaldi.
Yoklamayı bitirdikten sonra kitapçıkları dağıtmaya başlamıştı. Hemen yan tarafında olmama rağmen diğer köşeye gitmiş ve dağıtıma o tarafta başlamıştı. Bu beni üzerken benim olduğu tarafa daha çabuk gelmesi için sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım. Birkaç dakikanın ardından yanıma gelmişti. Kitapçığımı sırama yavaşça bırakmış ve ardından hiç beklemeden yanımdan ayrılıp sınıftan çıkıp gitmişti. O kısacak anca ciğerlerime dolan kokusu gözlerimi kapatmama ve sersemlememe neden olmuştu. Heyecanımın nedenleri birbirine karışmıştı.
Bir süre kendime gelememiştim. Zilin çalmasıyla yerimden sıçrayarak adeta rüyadan uyanmış ve gerçekliğe dönmüştüm. Hızla kitapçığı açarak sorulara odaklanmaya çalışmıştım fakat pek başarabildiğim söylenemezdi. Aklımda hâlâ daha o ve kokusu vardı. Bir de yeşil gözleri. Gözlerimi sıkıca kapatmış ve ardından tekrardan açarak soruları hızla çözmeye başlamıştım.
☆
fistik hamamiKatılımcılar: badem☆, sahra☆, sen.)
Badem☆
Bebeklerimm
Sınavınız nasıl geçtiSahra☆
Off😔Badem☆
Noldu aşkım
Zorlandın mı yoksa
[Sahra, yıldızladı.]Sahra☆
Hmhmm
Biraz zorladıBadem☆
Hangi kısım zorladı ki bebeğim
Hem sen yapmışsındır
Sana güveniyorum
[Sahra, yıldızladı.]Sahra☆
Türkçe yapamadım ki doğru düzgün
Yan tarafımda birisi oturuyordu
Bir anda hapşuruyor ama öyle böyle değil
Yerinden sıçrıyorsun resmen
Ve ve ve bir anda yapıyor bunu
Gerçekten çok sinir oldum ona
Odaklanamadım bileBadem☆
Kıyamam ama ben sana
Gerçekten çok kötü olmuş
Eve gidince sorulara bak bakalım bir
Düzgünce yap
Netini ona göre hesaplaSahra☆
Hmhmm
Öyle yaparım o zaman
Şey bu arada
İrem neredeBadem☆
Gerçekten de
Nerede o
Hep bizden önce çıkardıİrem çevrimiçi
Yazıyor...
İrem
ArkadaşlarSahra☆
Sınavın nasıldıİrem
Aşık oldumBadem☆
Nasıl yani
Çok iyi geçti o zaman??İrem
Onu bunu bilmem de
Ben aşık oldum
Hem de bir kızılaSahra☆
Ne kızılı ya
LAN
lan sen
LAN SEN GÖREVLİNE Mİ AŞIK OLDUNİrem
Ta kendisiSahra☆ yazıyor...
Badem☆ yazıyor...
Ggukieste.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takane no hana 'gxg
Teen Fiction... İrem Onu bunu bilmem de Ben aşık oldum Hem de bir kızıla ... İthaf: izafordae !YKS'ye kadar askıda! Ggukieste.