0.1

48 4 42
                                    

Her zaman olduğu gibi bizimkilerle yani hyunjin, bangchan, jisung, seungmin, minho, jeongin ve changbinlerle çekime hazırlanmaya gitmek için yurttan çıktık. Birlikte bir arabaya sığamayacağımıza göre iki arabaya dörder dörder ayrılıyorduk. Grupları önceden kura çekip belirliyorduk. Ama bu sefer kura çekecek zaman yoktu, herkes bir önce ki şekile göre ayrılmıştı.

Bende jeongin, hyunjin ve bangchanla aynı arabadaydım. Diğer tarafta seungmine acıyorum açıkçası ama ne yapalım.

Zaman akıp gidiyordu tabii ki bu anlattıklarımı sayarken. Bende boş durmayıp onlara fotoğraf atıyordum, yani tepki ölçüyordum ama bundan hoşnut olduklarını çokta zannetmiyorum.

Benim yaptıklarımı gruptakiler çok sevmez genelde. Kamera karşısında çok yakın olabiliriz ama bazıları beni çok seviyorlar gibi değil de kullanıyor gibi. Ama jeongin bunun yanlış olduğunu ve beni çok sevdiklerini söylüyor. Jeongin diyorsa doğrudur, belkide ben göremiyorumdur.

Gerçi haklı da olabilir, çünkü beni yanlarına aldıklarında hep mutlular ve bana iyi taraflarından yaklaşıyorlar. Ama sorunda bu deği mi zaten. Neden bir insana sürekli sever, iyi davranırsın? Yani arada sırada kalbini de kırmaz mısın? Gerçek dostluk böyle olmuyorsa ben neden hep başkaları tarafından kırılıp onlarla arkadaş olmaya devam ediyorum?

Yoksa benim gerçek arkadaşım olmadı demek mi bu.

Bu soruları bırakıp jeongine inanmayı seçiyorum. Tabii ki aklımda dönüp dolanan bu sorulara bir cevapta arıyorum, ama kimde olduğunu bilmiyorum.

Onu da bir gün bulacağıma eminim.

SOKAK  VELETLERI

Civciv 🐥:
Fotoğraf

Tipe bak yüzü kaymış msjcjdkfjf

Dedoş:
Bak ya yine beni çekememiş.

hyunjin:
Ne bekliyordun senden öğrenmiş (güzel yani olamaz mı sen ne anlarsın dede)

Dedoş:
Yanlız sensin dede aramızda üç yaş var.

Tek gerçek:
Alıştın sende noktaya. (NOKTA)

Binnie:
Anladık ya vardık sayılır yeter uyutmadınız adamı. (NOKTA)

Civciv 🐥:
Sen yaşarmıydın ya

Hyunjin:
Harbiden changbin sen yaşarmıydın

Tek gerçek:
Sen uyurken iyi hyunjin

Hyunjin:
Ben sessize alıyorum

Hanji:
Minho bir sal bak ağzımdan bir şey çıkacak

Sapık:
YA ne yapıyorsun kardeşim özele gelsene a aa

Hanji:
Felix allah rızası için kurtar bak öldüreceğim şimdi şunu

Civciv 🐥:
Kimi kurtarayım anlamadım

Hyunjin:
Lan onu bunu boş verin seungmin yaşıyor mu

Sapık:
Başlatma seungminine arkada sinir krizinden uyudu o

Civciv 🐥:
Normaldir yani

Seungmin:
Ya siz meleği şeytan yaparsınız. Minho jisunga kötü kötü şeyler yazıyor, changbin uyuyorum diyor. Siz şu an çekimlere gidip ne yapacağımızı düşünmek yerine neden bunları yapıyorsunuz?

Sapık:
Sende nokta değil NOKTALAMA işaretlerine taktın ha

Dedoş:
Haklı hadi işinize sizde

katil | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin