ŞİRİN DEN...
Yine rengarenk kişiliğimle okula gittim. Yolda Rüzgarla karşılaştım. 2. Teneffüs kantinde buluşmak istediğini söyledi. Tabii ki de gittim. Kızlar ters ters bana bakıyorlardı... Düşmanlar kazanmıştım. Çok tatlı çocuktu açıkçası Rüzgar. Gözleri bana bir başka bakıyordu sanki. Onu anlatmak kelimelerle ifade edilemezdi. O... çok başkaydı işte. Hissettiğim en güzel şeydi.
2. TENEFFÜS Rüzgardan
Okulda bu işi yapmak zor olacaktı. Kızı nasıl bayıltacaktım ki? Yanıma geldiğinde korkuyordum ona bişey olmasından. Nedendi ki acaba ? Neden bu kadar saçmaydı her şey. Hep onun için endişeleniyordum ve abi dediğim o adam şerefsizdi. Sadece kendim yaşamak için onu öldürecektim. Şirin i... Şirin yanıma geldiğinde ağlıyordu. Bu içimi acıtmıştı. cebimden düşürmüştüm galiba lanet olsun. Elinde O lanet uyuşturucu vardı. Sonra kantinde bağırdı.
"Herkes baksın. Rüzgar rüzgar dediğiniz bu çocuk bağımlı. Hem de neye biliyor musunuz ? UYUŞTURUCUYA"
Fazla ileri gitmişti bu kız bütün okul kimliğimi öğrenmişti!
Şirinden
-Yapma .
-Neyi yapmıyım hı bunu mu?
Göz yaşlarıma hakim olamıyordum beni boğuyordu. Ve beni boğarken söylediği şeyle ürkütücüydü.
-Sana papatya alacaktım sürtük. Ama sen lanet olası çeneni tutamadın. Neler yaşadığımı biliyor musun ANLATACAKTIM. Ama artık öleceksin sürtük prenses. Ve altında olduğun tek şey toprak olacak prenses. Simsiyah olacaksın. Ve sürtük: O çok sevdiğin renkler sadece SİYAH olacak hazır mısın prenses ? Gözlerini kapat.
O durumda bile dediğini yaptım ve gözlerimi kapattım. Sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı. İlk öpücük!!! En kötü şekilde aldığım öpücük,en mükemmel ve en kötü insandan aldığım ilk öpücük...
Bir sınıftaydık. Ve Rüzgar sıralara tekme atıyordu.
-Yapamıyorum işte o mavi gözlerinde kayboluyorum her seferinde. Dayanamıyorum prenses. Sana dayanamıyorum. Sensiz olmuyor işte.
-Ben uyuşturucu değilim!
Bu söz onu çığrından çıkarmıştı. En son hatırladığım şey bir mendilin burnuma bastırılması. Ve her yerin siyahlamaya başlamıştı. Şimdiyse dünyam kapkaranlıktı. Rüzgar gibi. Ve öpücük gökyüzüne çıkarmıştı beni. Sİyah ve yıldızsız karanlık bir gökyüzüne. Beni aydınlatan tek şeyin gerizekalı Rüzgar olduğu gökyüzüne...
Bu arada lanet olası şey, lanet olsun Rüzgar ın ata sözü gibi yane. Haberiniz olsun... :))) Hepinizi seviyorum. Vote gelsin lütfen Sayımız az biliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen Fiction20 li yaşlarında uyuşturucu adlı bir bataklıktaki genç adam... Ve onu kurtarmaya çalışırken kendini de bataklığa iten bir genç kız... Genç adam uyuşturucuya genç kız ise genç adama bağımlı.