Ma reggel az ébresztőm keltett.Vagy 10 percig fetrengtem mert lusta voltam felkelni.A mai szettem ki raktam insta sztoriba:
Adelka..17:Mai szettem babak!🫶❤️
Vivcsoo.. : bombazo vagy eletem🤌❤️😫
Miután kiraktam neki álltam reggelit csinálni.Egyszerű bacon tojás.Miután megreggeliztem elindultam suliba.Mikor beértem Vivi már a kapuban várt rám.
-VEGRE!-Neked nem fazik a hatad?
-De,de a szépségért meg kell szenvedni.
-AZT MONDOD HOGY EN CSUNYA VAGYOK?!
-Hulye.
Mikor bementünk a suliba megpillantottuk Vanit és... és Őt.
-Sziasztok!-Mizu csajosok?
Mi pedig Vivivel egy ilyen "ewww" pillantással néztünk egymásra.
-Semmi,veled?
-Kösz hogy kérdezted!-Ma lettünk Andrissal egy évesek!
A sírást fojtottam magamba amikor kimondta.De Vivi közbe szólt.
-Ki a szart érdekelt?
-A taknyos barátnődet.-ugh.
Majd odébb álltak.Félszemmel láttam hogy össze vesznek, és magamban olyan "ezaz" hangot ismételgettem míg Vivi meg nem szólalt.
-Ne foglalkozz vele!
-De szeretem Őt és nagyon rossz nézni őket, és nem hiszem el hogy ő kell neki mikor itt vagyok neki én,miért pont a volt legjobb barátnőmet? Itt már a könnyeim folytak végig az arcomon.
-Na látod ezt én sem tudom.
Majd mindketten felnevettünk.Első óránk biosz volt.NAGYON jó pont mellé kellett üljek.
-Mizu? -kérdezte,mintha tudná hogy ez a gyengém amikor megszólít.
-S-semmi.. veled?
- Ja semmiség csak szétmentünk Vanival..
-Sajnálom...
-Ja nem kell te fontosabb vagy.
Na itt elpirultam és szinte paradicsom piros volt az arcom.Láttam ahogy elmosolyodik,és a pillangók a hasamban szerintem épp elkezdtek rajzani.A biosz nagyon uncsi volt.De szünetben egyből ahogy felálltam Vivi odajött és hát... Vivi volt.
-MI A SZAR?MIÉRT PIRULTÁL EL?MIN NEVETTETEK?MONDJ EL MINDENT!
-Oké?Na babszi mókusok ezt a részt szó szerint 2:44-kor írom!
Szóval lehet nem lett jó de próbálkozom! Pusz pusz!🫶💋❤️(Helyes írási hibákért bocsi)