Majd elindultunk a kávézóba,vagyis inkább Pannáék.Mi Manuval inkább csak plázáztunk és bedzélgettünk.
-Tudod Adél,szeretlek,szeretsz , de érzel még valamit Andris iránt?
-Nem tudom, Utálom,de szeretem is!
-Gyere menjünk arébb.
Majd arébb mentünk egy ilyen pizzázó helyiségnél kötöttünk ki.
-Adél szeretlek,
-Én is szeretlek Manuel.
-Szűcs Adél,lennél a barátnőm?
-Úristen! PERSZE!❤️🩹
Majd valaki nem tudom ki egy ember lefotózott és kirajta isnta posztra megjelőlve engem,és Manut.One_People:Megvagytok! @Manuel @Adelkaa..17
-MANU!
-Igen babám?
-VALAKI POSZTOLT RÓLUNK A PLÁZÁBAN!
-HOGY TESSÉK?!
Megmutattam neki képet. Hiba volt ugyan is elment és bevágta az ajtót.
Én olyan szinten összetörtem hogy fogtam magam és kimentem Vivivel New Yorkba.
*egy hónappal késöbb*
Jó reggelt. Ma megyünk Magyarba! Koncertünk lesz a Bp parkban.Gyorsan elkészültem es posztoltam a szettem instára.Adelkaa..17: Keszulodesekbee! Vivikevel!🫂❤️🩹 Go magyarország!❤️
-Adéél mehetünk??
-Igen.
Az út nyugisan telt.De mivel késett a repülönk ezért nyilván majdnem elkéstünk a koncertről.Szóval gyorsan elfoglaltuk a szállást,készültünk, és rohantunk.Szettem és Vivi szettje.
Enyém:VIvié:
Ott voltak ŐK is.Azaz Manu és Andris.Pont sikerült Manu utolsó zenéjét és sirva fakadtam.
-Ezt a dalt,Adélemnek küldöm tudom hogy nincs itt,de eszméletlenül szeretem,és sajnálom hogy egy seggfej voltam.
Mikor belekezdett volna felrohantam a szinpandra és átöleltem,megcsókoltam.
-Én is sajnálom,Manu.
Majd meg látzam őt,szívem szakadt megint,ahogy ott áll,néz és majdnem sír.
-Andris...
-Adél!
Majd megöleltül egymást a backstage-ben.
-Hiányoztál.
-Te is nekem Andris.
Majd megcsókolt,szerencsére senki nem látta. NAGYON szeretem mindkettőt és nem tudok dönteni.