Seda: Yusuuuff
Seda: Hoca seni çağırıyor
Seda: Beyler Yusuf nerede?
Murat: Daha gelmedi
Seda: Seçmeler var farkında mı acaba bu? Bir de bana laf yapıyordu.
Yusuf: Hocayı beklet kıvırcık beş dakikaya oradayım uyuya kalmışım.
Seda: Bir şey derdim de neyse. Çabuk ol hocayı oyalamaya çalışırım.
Yusuf: Aslansın sen
Berfin: Seda jüri misin yarışmacı mı ona göre geleceğim izlemeye.
Seda: Daha belli değil. Yusuf bey erken gelirse belli olacak da...
Elifsu: Bef kesinlikle izlemeye git.
Berfin: Yoksaaaaaaa
Elifsu: Şşşşş
******************
Yusuf geldiğinde çantasını hızlıca bir koltuğa attı ve koşa koşa yanıma geldi.
"Pardon hocam uyuya kalmışım. Ee napıyoruz?"
Selma hoca bıkmış bir tavırla gözlerini devirdi ve Yusufa baktı.
"Hep böyle yapıyorsun Yusuf. Biraz daha devam edersen yardımcın başkan, sen de yardımcı olursun."
Yardımcı derken hoca beni işaret etmişti. Şaşkınlıkla hocaya baktığımda gülümsedi.
"Evet Seda. Koronun yardımcısı sensin. Yusufu idare edersin artık."
Yusuf gülümseyerek bana baktığında ona baktım. Göz kırptı. Yusufla her ne kadar dalaşsak da birbirimizi her zaman desteklerdik. Erkekler arasından en iyi arkadaşım oydu denebilir.
"Bugün izinlisiniz. Derslerde yok yazılmayacaksınız. Zaten bugün pek ders işlenmeyecek. Okulun yarısı geçen seneki başarınız yüzünden koroya hevesli. On dakikaya başlıyoruz hazır olun."
Sahneden ayrıldığımızda okulun bir kısmı salonu doldurmuştu. Yarışmacılara bakınca tanıdık bir yüz gördüm. Elifsu. Şaşkınca ona bakarken bana koştu ve sarıldı.
"Seçer misiniz beni jüri hanım?"
"Performansınıza göre yarışmacı hanım. Sesinizin billurluğunu ben biliyorum." diyerek yanaklarını sıktım ve yerime geri döndüm. Herkes teker teker çıkmaya başlamıştı. Yusufun sevdiği şarkılar söylendiğinde yerinde duramayıp dans etti. Hatta birkaç tanesine yerinde bağırarak eşlik ettiğinde ağzını sıkıca kapattım. Bu yarışmacıların şarkılarıydı onun değil.
Sıra Elife geldiğinde etrafa bakındım. Gözüm Berfini arıyordu. İki sıra arkamdaydı ve yanında Fatih ve Emre vardı. Onlar Elifin eski sevgilileriydi. Berfin tam ortalarındaydı. Olacakları düşünerek hemen önüme döndüm ve Elifi dinlemeye başladım.
"Değdi saçlarıma bahar küleği
Nazende sevdiğim yadıma düştü
Her erin bahtına bir güzel düşer"Söylediği şarkı ile gözlerim kocaman açıldı. Fatih ve Emre buradayken bunu söylemesi doğru değildi. Berfinin kırmızı alarm anlamındaki öksürüğünü duyduğumda elimle arkaya bakmadan idare et diye işaret ettim.
"Sen de tek menim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Sen de tek menim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIFIN UCUNDAKİ FENOMEN-Texting
FanfictionKLAVYENİN UCUNDAKİ FENOMEN KARAKTERLERİYLE TEXTİNG HİKAYESİ YAZIYORUZZZ HER ŞEY EN BAŞTAN YANİ SIFIRDAN BAŞLAYACAKTIR