Ali giderken Güneş arkasından seslendi.
“Alii”
* * * *
Ali arkasını dönüp anlamaz gözlerle Güneşe baktı ve karşısına geldi. “Noldu Güneş?” dediğinde Güneş ne yapacağını bilmez gibi etrafa baktı sonra Aliye döndüğünde Ali'nin çatık kaşlar’la anlamaz şekilde baktığını gördü. “Bana kızgın mısın?” dedi şirince Ali sinir bozukluğuyla güldü “Ben? Kızgın? Güneş canım senin ateşin falan mı var?” dedi gülmesini durdurmaya çalışarak. Güneş dudaklarını büzüp boynu bükük durdu hata yapıp af dileyen küçük çocuklar gibi “Tamam kızgın değilsin belliki kırgınsın özür dilerim affett” dedi sondaki kelimesini uzatarak. “Güneşş bak böyle şirin-şirin bakmayı kes kurbanın olayım canıma kastın mı var kızım?” dedi çileden çıkmış tavırla. Güneş bakışlarını ve duruşunu düzeltti ve elini uzattı. “O zaman barıştık mıı?” dedi hevesle. Ali kısa bir kah-kaha atıp elini tuttu anlaşmış gibi sallayarak “Barıştık gece Güneşi barıştık” deyip elini bıraktığında çocukların yanına geçtiler. Biraz daha oturduktan sonra hepsi kalktı ve evlere dağıldılar.
Leyla’dan...
Evett çok sıkıcı bir akşam geçirdiğim doğrudur akşam saat 9 ve bütün ev halkı uyuyorr? Bu saate tavuklar bile yatmıyor bee. Aşırı canım sıkıldığı için telefonu elime alıp gruba yazma kararı aldım.
Mahşerin 5 atlısı
Siz: Nabersiniz canlarr?
Tantonii🙈: İyidir bebek sendenn?
Aselim😻: Ayy özledim siziii
Ali: sizden kurtuluş yok mu bilader yaa?
Siz: Sana da selam Alicimm
Ali: Aleyküm selam hayırdır gene toplanmışınızz?
Aselim😻: İlla bir sebep mi lazım canikoo?
Ali: Hee lazımm yoksa benim ne işim var burda acaba?
Siz: Çünki grupta Güneşte var Alicimm
Tantonii🙈: Anamm harbi Güneş nerde lan kızı eve sen bıraktın ya en son?
Ali: Annesiyle doktora gidicekti oğlum ne biliyimm
Aselim😻: Ayy ayy ayy şimdiden hesab vermeye başlamış bizim kii
Siz: Yükselme Aselcim sevgili değil onlar kendine gel aşkomm
Aselim😻: Yaa ama bak olucaklar şuraya yazıyorum olduğu zaman hepiniz teşekkür edeceksiniz bana sen demiştin diyeceksiniz
Güneşim☀️: Merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Aselim😻: Aha da geldi bizim yeni gelinn
Siz: Asell canımm abartmasan mıı
Aselim😻: Yaa abii olucaklar diyorum yaa Tanerr bişey söylee olucaklar dimii?
Tantonii🙈: evet bebek doğru söylüyorsun olucaklar
Aselim😻: Bakkk Leyla olucaklar işte gördün müü?
Güneşim☀️: Neyin kavgasını ediyorsunuz siz şuan iyimisiniz ya?
Ali: merhaba Güneş iyiyiz biz sen nasılsın?
Boşver bunları gülüm ya yine gece-gece geveze olmuşlar
Aselim😻: Ayy ayy gülüm dedii
Siz: Tanerde sana bebek diyo?
Aselim😻: Leylaaa
* * * *
Grupta biraz daha konuşup vedalaştıktan sonra telefonumu kapatıp yatağa uzandım. Cidden bunlarla benim başım belada haa. Birlikte 3 hafta geçirdik ve biraz daha bu devam ederse delilik raporu verirler bize kesinn. Ya ben ki bütün dersleri dinleyen kız bunların yanında geveze olup dersi dinlemeyi bile unutuyorum yaa. Önümüzde ki sene inşallah bu gevezelik başımıza iş açmaz da sınav güzel geçer yanii yoksa biterimm. Ayy ben böyle konuşuyorum da şuan fark etdim bunlar sevgili olursa ben sap kalıcam haa? Öff bide bunlar 4-lü date yaparlar kızım Leylaa unutulursun sen yak bir sigara.
Amann neysee ne yapacağımıza da unutulunca karar veririz artıkk diye düşüncelerimi kenara atıp kendimi uykuya teslim etdim.
Yazar’dan
Sabah yine her zaman ki gibi bizim 5-li okuldaydı ve 1-ci dersleri çoktan bitmişti bizimkilerde bir araya gelip sohbete başlamıştı. Sınıfta bizimkiler dışında 2-3 kişi daha vardı.
Ali sıkılmış tavırla yaslandığı duvardan çekilip konuşmaya başladı “Off abi bu tarih kadar anlamsız ders görmedim ben yaa kadın oturmuş karşımızda 1800 bilmem kaçıncı yılda şu olmuş bu olmuş diye anlatıyo hayır bana ne bundann? Öğrenince nolacak zaman seyahatı falan yaptığımda bunlara hazırlıklı olayım diye mi yanii?” Leyla katılır gibi başını salladığında konuştu “Aynen ya ne gerek var ki bunlara? Hayır bir kere ben doktorluk için hazırlanıyorum gelip bana Leyla derse niye hazırlıklı değilsin diye soruyor bide gıcık ya yemin ederimm” Asel ve Güneş bu ikilinin tavrına kah-kahalarla gülerken Taner Leyla ve Aliye göz devirip bunlar iflah olmaz bakışı attı. Ali Tanerin omzuna eline koyup “Yaa Taner acaba biz senle birleşip bu hocayı dövsek mi lan? Bak güzel fikir dimi? Hem geçen bu kadın Güneşe’de bağırdı bak onu da unutamıyomm” dediğinde Leyla ve Asel bir ağızdan “ooooo” dediler. Taner Ali'nin kafasına tokadı yapıştırdı yine tabi. Bu çocuk Aliye tokat atmazsa günü kötü geçiyor kesin yanii.
Zil çaldığında hepsi yerine geçti ve sınıf öğretmeni sınıfa girdi. Sınıftaki herkes ayağa kalkıp hocaya selam verdikten sonra hocada onlara karşılık verdi ve oturdular. Hoca hayla ayaktayken konuşmaya başladı “Çocuklar yarın sınıfa yer değişimi sebebiyle bir çocuk gelicek yani aslında bu okulda’ydı ama sınıfını değiştirip bizim sınıfa gelicek” diye açıklama yaptığında herkes kendi çevresinde olanlarla yarın gelicek çocuğun acaba kim olduğunu araşdırma konuşmalarına başladılar. Hoca sınıfı sessizleştirdikten sonra derse başladı. Leyla Taner ve Aliye döndü “Acaba kim ya bizim üstün gerizekalılar olan sınıfımıza gelmek isteyen” dedi. Tabi Asel ve Güneşte sohbete dahil oldu sıraları bir-birine yakın olduğu için. Asel başını Leyla'ya katılır gibi salladı “Ayy evet ya bide kesin kendiside gerizekalıdır sınıfını beğenmemiş değişmiş kan çekiyo ya kesin ondan beğenmiştir bizim sınıfı” dediğinde kısık sesle güldü kızlar. Taner göz devirdi “kızım kim geliyorsa gelsin size ne Allah-Allahh sizde bir alemsiniz hee” Asel Tanere sen sus be bakışı atıp önüne döndü ve dersini dinlemeye başladı.
* * * *
Öğlen olduğunda ders bitti ve herkes okuldan çıktı. Tabi bütün sınıf konuyu unutsa da Asel ve Leyla sınıfa yeni gelen çocuğun kim olduğu araşdırmalarını yapıyorlardı bütün yolu kendilerince. Güneşse kızım bize ne ya kimse kim desede defalarca dinlemediler bu yüzden Güneşte siz iflah olmazsınız bakışı atıp Ali'yle yan-yana yürümeye başladı. Tanerse kızların söylediğine sadece göz deviriyordu. Leyla sonunda dayanamayıp isyan etti “Yaa siz hiç mi merak etmiyorsunuz kim olduğunu düşünsenize bizim okuldan biri ama tanımıyoruzz delirmeye gayet de uygun sebep yanii” Aselde başını salladı “Aynen yaa ama bence ben tanıyorumdur kesinn yanii çünki okulun yarısıyla iletişimim-” Taner elini Aselin ağzına koyup durdurdu “Kızım Allahın adını verdim biraz susun bari bee” Güneş ve Ali kah-kaha attığında Asel Taner elini çeksin diye ısırdı ve Tanere göz devirip Leylanın koluna girdi.
* * * *
Akşam herkes evindeydi. Asel ve Leyla hayla kim olduğunu merak ediyordu çocuğun. Daha önemlisi de gelicek olan kız mı yoksa erkek mi bilmemeleri buda onlar için çıldırmaya uygun bir sebepti. Asel ve Leyla tam bir dedikodu manyağıydı birlikte 5 dakika bile oturacak olsalar onun 4 dakikası dedikodu olurdu net yanii.
* * * *
Sabah kızlar 3-de okula erken gelmişti ama erkeklerden ses yoktu. Dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı ama daha yoktular ortalıkta kızlar beraber otururken Güneş dayanamayıp sordu “Yaa bunlar nerede yaa ders başlayacak şimdi” Leyla kısa bir gülüşle cevap verdi “Gelirler birazdan kız ders başlasa bile gelirler merak etmeyin” dedi. Leyla alışmıştı onlara çünki uzun zamandır tanıyordu Ali ve Taneri.
Zil çaldığında herkes kendi yerine geçti ve hoca girdi sınıfa. Hoca selamlaştıktan sonra derse başladığında Ali’ler hayla yoktu ortalıkta. Güneş merak etmişti artık “Yaa Asel bir Tanere yazsana nerde kaldı bunlar” Asel ofladı isyan eder gibi “Yaa kızım gelirler patlama ya hem madem merak ediyorsun kendin yaz bana ne” Güneş dudaklarını büzüp şirince baktı Asele “Asell yaa nolurrr” Asel sende az değilsin ha bakışını atıp telefonunu çıkardı ve Tanere yazdı.
Asel: siz nerdesiniz Taner bey acabaa?
Asel mesajı yazdıktan 1 dakika sonra mesajı hemen görüldü oldu ve Taner yazmaya başladı
Taner: yoldayız bebekk 5 dakikaya geliyoruz merak etmeyin
Asel: çabuk olurmusunuz bu benim yanımda ki patladı daa
Taner: Yanında ki?
Asel: benim yanımda kim oluyor her gün bebek?
Taner: Haa Güneş anladım yengeye söyle merak etmesin geliyoruz sjsjsjsj
Ha bide haberin olsun yeni çocukla geliyoruz Leyla'ya da söyle de patlamasınn sjsjsjsjsj
Asel: Neee yeni çocukla mıı? Kimm? Tanıyormusunuzz? Biz tanıyormuyuzzz? Hemen söylüyorsun bebekk
Taner: geliyoruz bebek merak etme öğreniceksiniz patlama patlama
Asel: off gıcık yaa çabuk olunn
Taner: görüşürüzz)
✓✓
Asel telefonu kapattı ve ona meraklı gözlerle bakan Güneşe döndü. “Geliyorlar geliyorlar merak etme kız” Güneş bir oh çektiğinde Asel kısık sesle Leyla'ya seslendi. “Kızz kızz bi bakk” Leyla biraz fark etmese de sonradan fark etti ve Asele döndü noluyo der gibi “Taner’ler geliyo ve yeni çocukla kim olduğunu biliyorlarmışş” dediğinde Leyla bağırıcaktı ki son anda hocayı fark etti ve oda kısık sesle konuştu. “neee? Kimmişş?”
“Yaa söylemedi kii geliyoruz 5 dakikaya görürsünüz dedii” ve ofladı. Leyla da söylenerek önüne döndüğünde 5 dakika sonra kapı çaldı ve her zaman olduğu gibi sanki kapıyı çalan devlet bakanıymış gibi sınıfta ki bütün gözler kapıya çevirildi. Hoca gir dediğinde içeri giren 3 kişiyla Güneş ve Asel şaşırdı. Leyla’ysa çatık kaşlarla baktı gelenlere ve Asellere döndü onlara baktığında daha çok çatıldı kaşları niye şaşırmışlardı ki?
♠♠♠
Helloo bebeklerr nabersinizz?
Nasıldı bölüm? Umarım beğenmişsinizdir:)
Sizce içeriye giren 3 kişi kimdii?
İzlemede kalınn💕