Somebody-Jung Kook (징국)
.
.
.
Tarih:27.12.23'Saat 23.08
For Yuta
Ölüyordum onun aşkımdan... Her günümde o vardı... Sadece o... Tanrı gibi bir güzelliği var onun... Her gün onun için içiyordum... Her gün... Onun güzelliğini tüm dünya kıskanmalı... Gülüşü benim için her şeydi... Evet... Maki'den bahsediyorum...
15 yaşımdayken lisede tanıştık. İlk defa başka bir liseye nakil olmuştum. Değişik bir ortamdaydım. Çünkü sınıfımda sadece bir kız vardı.
Maki Zen'in vardı...
Onu ilk gördüğüm anda kalbimde ağrılar vuruyordu... Her zaman doktora aynı ağrılarla gittim. O ise benim bir numaracı olduğumu söyleyip evime yollardı...
Ve aradan 7 yıl geçti... Bu çocuk artık bir genç adam oldu... 22 yaşında bir genç...
Onu hala deli gibi seviyorum... Hala... Kalbimdeki ağrılar şiddetle artmaya başladı... Alkoliğim ve sigara kullanıyorum... Bu geçen 7 yıl süreçte asla açılamadım ona...
Beni iten o'ydu...
Büyüdükçe onun hakkındaki düşüncelerim de değişmeye başladı. Öncesinde çok masum düşüncelerim vardı. Bunları bir yetişkine söyleseydim gülerdi bana... Alay ederdi yani... Ama şimdiki düşüncelerimi söyleseydim muhtemel benim sapık olduğumu düşüneceklerdi...
Onu öylesine b.cermek istiyorum ki...
Sıcacık kollarının arasına girip sarılmak istiyorum... Belini hissetmek istiyorum... Alnını, boynunu ve en önemlisi dudağını öpmek istiyorum...Göğsünün arasında uzanıp onun acıyla inlemesini seyretmek istiyorum...
Ben onun minik sapığıyım...
.
.
.
Yazardan"Ne? Hayır Fushiguro! " Yuta ahşah sehpanın üzerinde duran teneke kutunun içerisindeki birayı içerken kızıyordu...
"Bak Okkotsu! Sana diyorum! Sana sigara aldığım günleri lanet ederim! " dedi Fushiguro kendi birasını içerken.
"Senin dediğin şeye ne demeli! Git Maki'ye seni seviyorum de diyorsun! O kadar kolay mı sanıyorsun! " dedi Yuta konuyu alayına alarak.
"Tabi değil ama sen beklet! Beklet! Olmaz böyle abi! " dedi Fushiguro elindeki birayı sehpaya koyduğu sırada.
"Ya bi git kardeşim! " dedi Yuta Fushiguro'yu oturduğu yerden kaldırarak onu arkasından itekleyip dairesinden çıkardığı sırada.
"Bunun hesabını soracağım! " dedi Fushiguro asansöre bindiği sırada.
"Tamam kardeşim! Güle güle! Bir daha da gelme! " dedi Yuta Fushiguro'nun arkasından el sallayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FourFiveSecond, Yuumaki
Romance!Düzeltilmiştir¡ Kurgunun 8. bölümü silinmiştir! (Bu hikayedeki olaylarının hiçbiri JuJutsu evreni ile alakası yoktur. C.nsellik ve küfür içermektedir. Olayların kurgusunun tamamı bana aittir.) ⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆ Maki:Peki ne istiyorsun? Yuta:Sadece...