jungkook’u içeri ittiğinde kızın arsızlığına şaşırmıştı oğlan. belindeki havlu her an düşecek gibiyken biraz sıkılaştırmak istese de jennie ondan önce davranıp parmaklarını havluya sardı.
henüz yeni yaptırdığı ışıltılı tırnakları kasıklarında gezinirken kaslı vücuduna hayret etmeden duramıyordu. jungkook kesinlikle bir erkeğe göre çok ilahlaştırılmış duruyordu, bu onun doğasında olan bir şeydi.
havlunun yere indiğini fark eden jungkook sırıtarak kızı kalçalarından kavrayıp kucağına aldığında nefes nefese kalmış bir hâlde odasına çıkıp kızı yatağa bırakmıştı.
“inanamıyorum jeon, yatakta sevişmek istemediğimi biliyorsun.. chae’nin odasında sana bunu söylemedim mi?”
jennie kızmış gibi dursa da jungkook’un çok da umrundaymış gibi durmuyordu.
“ne yapayım kızım? şu an en uygun yer burası, havuzda sevişirsek bütün sokak duyar.”
jennie hak verircesine başını salladıktan sonra ayaklanıp etrafa bakındı, jungkook ise onu izliyordu. kız beklenmedik bir şekilde oğlanı iterek yatağa düşürdüğünde oğlanın yüzündeki zafer sırıtışı daha da genişlemişti.
jennie üstündeki ceketin fermuarını tuttu ve yavaşça indirdi, ardından içine hiçbir şey giymediğini fark eden jungkook yutkunarak izlemeyi sürdürdü.
ceketi omuzlarından sıyırmadan önce oğlanın kaslı baldırlarına oturduğunda altındaki kot etek çoktan yukarı sıyrılmıştı, iç çamaşırlarını giymediği için şu an ıslaklığı oğlanın penisine değiyor ve ikisini de yakıyordu.
jungkook iri ellerini kızın üstündeki cekete götürdüğünde omuzlarından itip düşürmüş ve kızın çıplak göğüslerine hayranlıkla bakmıştı bir süre. gözlerini ayırmadan kalçasını oynatıp kendini kıza ittiğinde hırıltılar eşliğinde büyük ellerini biçimli göğüslere yerleştirmişti.
tomurcuklanan uçları baş parmağıyla severken bir yandan da kızın gözlerindeki arzuyu görmeye çalışıyordu.
jennie oğlanı kışkırtacak bir hamle yapıp ellerini omuzlarına götürmüş ve ardından destek alarak kalçasını oynatmaya başlamıştı. ıslaklığı ve altındaki sertleşen alet gitgide daha da ıslak sesler çıkararak odada yankılanıyordu.
“sikeyim seni jennie, içine girmek istiyorum bir an önce.”
jungkook’un erkeksi sesinden daha da tahrik olan jennie sürtünmeyi bırakıp sertliğin üzerine iyice yerleşerek zıplamaya başladı. bir yandan inliyor, diğer yandan ise mimikleriyle oğlanı baştan çıkartıyordu.
oğlan dayanamayarak kızı yatakta altına aldı ve uzunluğuna biraz çekip sormadan ya da hazırlamadan direkt öylece içine girdi. jennie çığlık atıyor ve yorganı avcunun içinde toplayarak sıkıştırıyordu.
jungkook vuruşlarını yaparken kızın üstüne eğilip göğüs uçlarını ağzının içinde bir oyuncak gibi emmeye ve kızın seslerinden güç alıp dişleriyle çekiştirmeye başladı.
zevkin sefasını sürüyorlarken bilmedikleri bir şey vardı, aşağı kapıdan tam da o anda içeri giren bir chaeyoung vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salvatore ꔛ jenkook ✓
Fanfictioneğer yapabilirsen, beni yakalayabilirsen kazanırsın jungkook.