Uzun zaman önce...
TW: GORE / BLOOD / VIOLENCE1987
Japonya'da yaşayan normal bir
aile vardı. Bekle.. normal mi? Hayır hayır hayır. Bu hikayedeki aile, normal olmaktan çok uzakta.FeiFei ailesi.
Lynn FeiFei(48): bu ailenin babası. Saçları küçük bir at kuyruğu yapılacak şekilde uzun. Çenesinde hafif sakalı var. Kendisinin işi çokta masum değil. Kendisi Japonyadaki fazla para kazanan gangsta çetelerinden birinin başı. Mesleğindende belli olduğu üzere soğuk ve hiçkimseden hoşlanmayan biri. Buna karısı da dahil.
Izumi FeiFei(40): Bu ailenin annesi. Kendisinin uzun siyah saçları var. Genellikle Lynn'ın bağırmalarına tepki veya karşılık vermez. Kızı ile fazla vakit geçirmez. Fakat bu onun seçimi değil.. Kocasıyla Japonyadaki kültür yüzünden genç yaşta görücü usulü evlendi.
Mizuki FeiFei (10): Bu ailedeki tek kız. Kendisi doktorların tanı koyamadığı bir hastalık ile doğdu. Şiddetli olmadığı süreceye acıya karşılık vermiyor, ağlamıyor. Diğer çocuklar gibi bir korkusu yok. Ve tabikide diğer çocuklar gibi davranışları yok.. aksine çok olgun bir çocuk..
Ailenin beraber vakit geçirdiği bir zaman yok. Birbirlerinden hoşlandıkları söylenemez. Hatta birbirlerinden kaçmaya çalışıyorlar. Lynn genellikle işinde gücünde oluyor. Izumi ise tek yaptığı şey olarak ev işlerini tekrar tekrar yapıyor.. Mizuki ise resim çiziyor, çünkü vakit geçireceği bir arkadaşı yok. Okulda ise zorbalık görüyor. Yani tek derdi resim çizmek..
Fakat bir gün Mizuki'nin sınıfına bir çocuğun gelmesiyle herşey değişiyor..(Not:): selam. Umarım seriyi beğenirsiniz. baya uzun yapmayı planlıyorum. Tabii vakit bulursam. Zaten bu seriye başlamak için tatili beklemiştim. Şimdi tam tempo yazmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz! Yorumlarınızı bekliyorum🫀)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐢𝐬𝐢𝐬 𝐃𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐲
Mystery / Thriller🔞TW: GORE / BLOOD / VIOLENCE [NOT!!: bu serideki bazi karekterlerin isimleri başka serilerden alınmıştır, ama onlarla alakası yoktur.]