Korktun mu?

13 1 0
                                    

TW: GORE / BLOOD / VIOLENCE

Mizuki sınıftaki çocuğa uzunca baktı. Aynı ona benziyordu. Görünüş olarak değil, hayat olarak. Yanlızdı ve zorbalık görüyordu. Mizuki onun kimse ile konuştuğunu görmemişti..

Bir gün okuldan sonra, okulda kimse kalmamıştı. Güneşin son ışıkları sınıflara hafifçe vuruyordu. Gökyüzündeki Güneş batmak üzereydi. Mizuki okuldan gitmedi. Çünkü babasının ona verdiği kırmızı saç kurdalesini düşürmüştü.. upuzun simsiyah saçlarının ucuna takıyordu onu. eğer o olmadan eve dönerse babası onu gebertirdi.

Mizuki telaşla sınıflarda dolaşırken bir ses duydu. Bu bir çığlık mıydı? Hayır. Ağlama sesiydi. Birisi içten içten ağlıyordu. Mizuki merakına yenildi. Zaten o sınıfa kurdaleye bakmak için her türlü girmesi gerekiyordu. Sınıfa yaklaştı. Kapıyı yavaşça araladı.

Bu yeni çocuktu. Yanında birkaç tane çocuk vardı ve.. onu zorbalıyorlar mıydı? Mizuki bir süre onları izledi. Çocuklardan biri onu gördü...

"hey. Neye bakıyorsun sen ucube?" Dedi çocuklardan biri.
"hah, şu gözlere bak! Korktun mu?" Dedi diğeri.
Mizuki onlara biraz daha duygusuz bir ifadeyle baktı. Ardından konuşmak için dudaklarını araladı.
"Neden korkayım? Kendinizi tatmin etmek için başka insanlara zarar veriğiniz için mi? Yoksa ailesinden terbiye almamış sokak bokları olduğunuz için mi?" Dedi Mizuki, onlarla içten içe dalga geçerek.

"Ne diyorsun lan sen? Canına mı susadın?" Dedi Çocuklardan biri yaklaşarak. Açıkça sinirliydi.
"Ne dediğimi duydun. Şimdi, bırak onu."
Mizuki yaklaşan çocuğun gözlerinin içine bakarak onu üstü kapalı bir şekilde tehtid etti.
"Hey. Gel buraya. Asıl terbiyeyi ben sana vereceğim.." çocuk Mizuki'ye hızlıca yaklaştı ve onun bileğini sertçe tuttu ve kabaca kendine çekti. Sınıfa yeni gelen çocuk ise korkudan titremek dışında bir işe yaramıyordu...

Mizuki bileğindeki sıkılığı hissetti. Ardından cocugu yakasından tuttu ve sertçe yere fırlattı. çocuk kaydı ve başını yere çarptı. Mizuki diğer çocuğa döndü.
"Bırakıyor musun?"
"S-sen ne yaptın..?! Manyak!! Onu yere fırlattın!" Dedi çocuk yerde kıvranan arkadaşına koşarak. Bu sırada Mizuki cebinden katlanan bir bıçak çıkardı. Ve ikisine sapladı.

"S-sen.. onları öldürdün..."

"Korktun mu?"

𝐂𝐫𝐢𝐬𝐢𝐬 𝐃𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin