"Merhaba ben sizin yeni fizik hocanızım adım pare" diye konuşmaya başladığımda kimsenin sikine almadığını fark etmiştim. Sınıfın kapısı tıklatıldıktan sonra içeri iki üç tane hoca girmişti. Ve evet benim şansıma bu okuldaki ilk dersimde gelmişlerdi. Çok şanslıyımdır.
Herkesin üstünü ve çantalarını aramışlardı. Altı paket sigara , dört tane kesici âlet, geri kalan da makyaj malzemesi falandı. Devlet okulu olduğu hiç anlaşılmıyor cidden. Bir ders böyle geçtikten sonra tenefüs zili çalmıştı. Bende öğretmenler odasına doğru yol almıştım.
Sonra aklıma bartu ya mesaj atmak geldiği için telefonumu çıkardım ve Whatsapp'a girdim. Tanımadım bir numaradan mesaj geldiğini fark ettim.
0543*******:
(Saç rengini kırmızı düşününnn)0543*******: Gömleğini bende unutmuşsun:) 06:07
Bu neydi şimdi?
Siz: Siz kimsiniz?
Tek tik olduğunda daha'da fazla sinirlenmiştim. Hem böyle bir fotoğraf atıyor hemde mesajıma bile bakmıyor. Ders zili çaldığında bartu ya mesaj atmayı unuttuğumu hatırladım. Pff neyse sonra mesaj atarım. Daha ilk dersten böyle bir şey yaşadığım için sinirliydim. Zaten siktiğimin zilide çok çabuk çalmıştı lan. İçimden küfür etmeye devam ederek sınıfa doğru ilerledim.
Sınıfa girdiğimde çoğu kişi ayaktaydı. Esmer bir kız ve kızıl saçlı kız birbirleriyle sinirli bir şekilde konuşuyorlardı.
"Senin belanı si-"
"Herkes yerine! " diye hafif sesimi yükselttiğimde herkesin bakışı bana dönmüştü. Hâlâ yerlerine geçmediklerini görünce sakince sandalyeme oturmuştum. İki dakika sonra herkes sesizce yerine oturmuştu.
Bende yerimden kalkıp ders anlatmaya başladım...
.
.
.Tam sıcak kahvemden yudum aldığımda kulağıma bildirim sesi geldi. Mesaja baktığımda sabah bana mesaj atan numara ile aynı olduğunu gördüm. Ve mesaja baktım.
0543*******:HASSİKTİR!
YANLIŞ KİŞİ!
Kusura bakmayın başka
birine atıcaktım.Mesaj silindi
Fotoğrafı silmişti ama sanki biraz geç kalmıştı.
Siz: Sorun yok, ergen bir veledin
attığını düşündüğüm için
ciddiye almamıştım.0543*******: Ergen bir velet?
Çok büyük konuşmuyor musunuz?
Siz: Neyse sizinle bu tartışmayı yapmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLPARE (GXG)
Teen FictionHayatımı değiştiren o kişi, sanırım benide değiştirmişti...