Yine kafamın içindeki düşüncelerle çizdiğim resmi karaladığımı fark etmedim bile. Kafam gerçekten çok fazla karışıktı. Yıllardır ailemi öldüren kişinin yüzünü hatırlayıp resmini çizmeye çalışıyordum ama her seferinde onun yüzü değilde annemin gözleri geliyordu önüme resmi yırtıp karalıyordum.
O an aklıma Rm'i aramak geldi yıllardır ona danışıyordum ve güvenebileceğim tek insandı acaba bir şey buldu mu diye düşündüm hemen telefonumu alıp arasam iyi olacaktı. Ah nerde buu sürekli kaybediyordum çünkü odamın heryeri artık resim olmuştu neyseki bulmuştum hemen aradım.
"Alo rm birşey bulabildin mi?" dedim.
"Mm.. Maalesef katille ilgili birşey bulamadım ama süpheli buldum"dedi rm. Ne yani süpheli mi bulmuştu ama nasıl elimizde bir kanıt yoktu ki sadece benim hatırladığım çocukluk anılarıma güveniyorduk ama süpheli bulabilecek kadar bir şeyler hatırlamıyordum.
"nasıll elimizde hiçbir kanıt yok rm şüpheli nasıl buldunn"dedim.
"Kanıtlardan yola çıkarak bulmadım zaten kedi" dedi.
"Bir dakika ozaman nasıl buldun?" dedim.
"Ah... Boşver daha fazla bilgi edinirsem sana haber veririm." dedi.
"Peki görüşürüz." dedim ve telefonu kapattım.Bu şey aklımı karıştırmıştı acaba rm nasıl buldu ama düşünmemeye karar verdim yoksa kafayı yiyecektimki tam o anda bir mesaj geldi mesaj jungkook'dan geliyordu.
"Hey müsaitmisinn?" yazmıştı.
"Evet" yazdım bende.
"Ee şey evde parti varda gelsene" yazdı. Parti düzenliyordu ama iyide jk böyle şeylerden hiç hoşlanmazdı bu nasıl olurdu böyle ne karıştıryordu acaba.
"Gelirim" yazdım.
"Tamamm saat 20.00 de burda ol yoongicik"yazdı.Ah bu çocuğu kesicem. Bir an önce hazırlansam iyi olucaktı saat 18.32 ydi geç kalıcaktım. Neyseki bugün cumartesi günüydü yoksa gitmezdim yani malum olarak okul var.
Of ne giyeceğimi bilmiyordum gömlekmi giysem acaba altınada bir tane pantolon giyer çıkarım diye düşündüm ve evden sonunda çıkabildim. Motorum dışarıda beni bekliyordu bugün hiç motora binme havamda değildim Jungkook'u mu arasaydım acaba bence en doğru karar bu olabilirdi. Hemen Jungkook'u aramalıydım ah tabiki telefonum yine kayıptı içeride unutmuş olmalıydım hemen girip alsam iyi olacaktı çünkü 20 dk vardı ve geç kalırsam Jk beni öldürürdü.Hemen içeriye girdim odamda olmalıydı telefonum odama girdiğim anla bağırmam bir oldu çünkü böyle bir manzara beklemiyordum. ÇÜNKÜ İÇERİDE BİRİ VARDIII! Ve ben böyle şeylerden çok korkardım.
"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM..."
"hey saki- " diyecektiki kafasına vazo fırlattım. Ehe kötü bir haberim var sanırım... Katil oldum. İşte sanırım şimdi jk'yi aramam lazımdı. Hemen Jungkook'u aradım sağolasın ki hemen telefonu açtı.
"Jungkook acil gelmen gereken konular var" açar açmaz.
"Hey noldu ve neden hala gelmedin?!"
"Anlatıcam ama bir an önce evimin oraya gelmen lazım ben birşey yaptım." dedim.
"Geliyorum kedicik."Of napıcaktım ben sanırım gerçekten öldürmüştüm kafasından kan akıyorduki normal heralde sonuçta vazo geçird- . Of ne diyorum ben Allah aşkına sanırım kafayı yedim tam o sırada zil çaldı. Sonundaaaaaa hemen kapıyı açtım. Daha konuşmasına izin vermeden içeri çektim.
"Jk şuan hiç sırası değil çünkü ben bi bok yedim. " dedim.
"Yine ne yaptın kedi?" dedi.
"Ehe içeride biri var ve ben tanımıyorum ve yine en önemlisi sanırım onu katlettim." dememle birlikte jk direk odama koştu bende arkasından koştum."Yoongi sen ne yaptın?!" diye bağırdı.
"Benim bi suçum var evime izinsiz giren o farkındasın dimi? " dedim.
"Neyse gel şunun yüzüne bakalım sonra da hemen hastaneye götürürüz pek bişeyi yok ama yinede kafası kırılmış olabilir yoongi darbesi sonuçta" bakya dalga geçiyor sıfatsız.
O anda adamın maskesini çıkarmasıyla donması bir oldu."JİMİN!" diye bağırdı.
Bir dakika onu tanıyormuydu? Kafam allak bullak olmuştu nasıl tanıyor olabilirdi ayrıca bu jimin denilen şahıs benim evimde ne bokluk yapıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʟᴏᴠᴇ ɪ̇ɴ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇ 𓆩ʏᴏᴏɴᴍɪɴ𓆪
FanfictionAilesinin katilini bulmaya çalışırken rastlanan bir aşk...