16- Operasyon part1

309 47 32
                                    

"Siz ikiniz takın bunları."

Solar, arka koltukta oturan ikiliye yüzlerini tamamen kapatacak beyaz üstünde altın, gümüş desenler olan maske ve kadife eldiven uzatmıştı.

Arabayı Wheein sürüyor yanında da Solar oturuyordu.
Arka koltukta Felix, Minho, Jisung üçlüsü vardı. Ve görev bitince Minho ve Jisung bu arabayı alıp Jisung'ların evlerine gidiceklerdi.

"Herkes anladı dimi planı? Felix sen güvenliği oyalayacaksın. Moonbyul cüzdanları ve telefonları alıcak  Changbin bayıltacak. Seungmin, Hyunjin ve Jeongin kamerada bize olan biteni iletecek ve kayıtları silecekler. Chan ve Wheein arkada toplanan paraları alacaklar. Minho ve Jisung masa üstünde bırakılan değerli şeyleri çalıcak ve içersinin durumunu söylicekler. Ben dışarıda durucam Felix ve Changbin de işleri bitince benle durur. Moonbyul da girişte ki olayları söyler.

"Tamam anladık."

"Minho ve Jisung siz birbirinize ciddi anlamda yapışık durmanız lazım birbirinizden ayrılmayın asla çok uzun süre."

"Ne kadar kaldı?"

"5 dakika filan Hwasa'da arkanızdan gelicek o da davetli lisetesinde gözüküyor."

"Tamamdır."

Jisung derin nefesler almaya başlamışken yanında ki Minho bunu fark etmişti.

"Jisung, iyi misin?"

"Biraz fazla heycanlandım sanırım ya bir şey olursa?"

"Ne gibi bir şey?"

"Bir aksilik çıkarsa, ya size bir şey olursa? Çok büyük bir görev ya ben her şeyi mafedersem. Minho ben yapamazsam?"

Minho yanın da ki Jisung'un iki elini de tutmuştu.

"Endişe edilcek bir şey yok güzel geçiceğinden eminim. Jeon'un adamlarını nası korkutuysan bu görevede de başarılı olucaksın eminim Jisung."

Jisung, gözlerinin içine bakarak söylenen sözler ile gülümsemiş ve kendini daha iyi hissetmişti.

Jisung'un gülümsemesi Minho'nun içini ısırtırken Minho da sırıtmıştı.

"İyisin dimi."

"Evet, teşekkür ederim Minho."

"Ben bir şey yapmadım."

"Hıhım."

"Evet geldik. Eldiven maskeleri takın bakalım. Felix sen ise-
Felix?"

Felix cama yaslanmış ağzı açık bir şekilde uyuyordu.

"Abicimm geldik hadi."

Minho Felix'i yandan dürterken Felix kalkmamakta ısrar ediyordu.

En sonunda Jisung aklına gelen fikir ile Felix'in kulağına yaklaşmıştı.

"Felix, Changbin dışarıda çok güzel biri ile konuşuyor."

"Ne! Kiminle? Changibin!"

Felix anında kalkarken arabada ki dörtlü gülmeye başlamıştı.

"Ne- ne oldu?"

"Günaydın Lix. Sen uyanmayınca ufak bir şaka yapalım dedik.

"Haha çok komik şakaymış."

Felix göz devirip cama dönmüştü.

"Ee takın artık şunaları hadi."

"Peki."

İkili eldiven ve maskeleri takmış arabadan inmişlerdi.

"Şuan arka taraftayız siz şimdiden gidin çok sıra olur çünkü."

Ace {Minsung}✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin