Chapter 1

4 0 0
                                    

Kakapoy mumata ug sayo uy! Pero walay choice kay enrollment na.

Ako diay si Amery Diaz. 21 years old, 2nd year college. Studying currently sa usa ka Unibersidad dari sa Cagayan de Oro City.

Kapoy kaayo magsayo pero needed jud siya kay daghan na tao magpa enroll. Dapat online ra unta pero tungod kay daot ang portal, busa gi face to face nila.

Pabakod nako, nitingog akong messenger sign nga naay nag chat.
*GC*
Sheryl: guys, unsa mo oras muadto school?
Mina: padulong nako
Kim: unya nako, pa reserved ko daan guys ha thanks!
Amery: bag o pakong mata, maligo rako ron taod taod
Sheryl: maayo! sige unya nalang sad ko HAHAHAHA

Buang jud nis Sheryl, maghulata nasad nis Mina didto. Ingana mi ka mga late comer, si Mina rajud purmente ang early bird.

Human ato, gi off na nako ang phone kay mag sige nasad kog tiktok ug musamot nako ug kadugay. Naligo, nagkaon ug nag toothbrush ayha ko nilakaw. 10mins ra nuon ang byahe gikan sa amoa padulong sa school busa way problema.

Pag abot sa skwelahan, as usual, daghan najud tao sa office. Nangita kong Mina ug nakit an nako siya didto sa hapit na dulo sa pila. Hays, magtinduga nasad ani.
"Oh Ameryl naa naman diay ka" ana Mina.
"Oo mura mag unsa kalayo sa balay may nalang dili traffic"
"Sila Sheryl ug Kim nalang kulang"
While galinya mi, kamulo sad ming chika unsay nahitabo sa among summer. Nothings new naman, siya ga date date sa iyang uyab while ako? ga date sa akong mga kdrama. Ga storya si Mina, naa koy habit na maglingi lingi pero gapaminaw ko sa iyaha, ug sadihang naa koy nakita gwapo. Taas, chinito, ga glasses, moreno totally my style!
"Min, gwapo" matik nana among mata ug nagkatawaha dayon siya
"Ame naa nasad ka ana, puyo ha puyo" say puyo uy talagsa ra gali ni.

So mao to niabot nalang si Sheryl ug Kim naa pa japon to si poging chinito sa kilid. Sig smile uy kabalo jud siyang naay gatan aw niya, chariiz

Fast forward, nahuman rajud mig pa enroll! As usual, classmate mi 4, mga sumo na gani ug nawong... CHAR!

Pag gawas namo sa office, wala na si poging chinito, sayang! pero sige lang atleast diba naa man diay gwapo sa among department :) Ganahan nata mo skwela haha!

Lunes na ron and 2 nalang ka weeks klase na, makita nasad tika poging chinito, unta batch rata :)

SituationshipWhere stories live. Discover now