Chapter 2

0 0 0
                                    

Klase na! Excited kaayo ko karon kay... klase na! Naunsa diay mo? Charot, excused rana pero para jud makita nako si poging chinito hehe

Suot na nakong uniform and ready na muadto ug school, siyempre nag pagwapa ko lisod na basin diay mag bangga ming duha. Sa kaluag sa school grabe gibutang jud mi sa isa ka department. Nice diba?

"Amerrrry, kamusta? I miss you girl!" Its Andrea, one of my classmates before. Sayang wala mi nag classmate ah na first section siya.
"Hi Andrea! Okay ra stay pretty japon, eme HAHAHA" katawa nalang ko sa akong kabagag nawong. dalat confident with a heart man daw busa go!
"Grabeg fighting spirit girl! Paki kamusta nalang ko nila Am, musulod nami kay klase na byeee" maghulat pa diay ko nila
"Bye And, good luck! fighting!" ni smile ra siya ug nanulod na sila sa ilang room. One of the rules na bawal mag una ug sulod sa room basta wala pa ang instructor. Sunod nalang mi kaysa makasab an diba.
Kamulo kong hulat, nag lingkod ko sa lingkuranan sa gilid. Daghan na studyante, and as usual saba jud na kay mga bag ong kita sukad atong summer break. Nag open ko sa akong phone kay aron mag tiktok unta pero naay nag excuse me.
"Excuse me, naay nag lingkod dari?" gitan aw nako siya ug pagka maayo nga naman sa kalibutan. Si poging chinito!
"Ahh wala, lingkuri lang" ni smile siya ug nilingkod sa akong tapad. Humot kaayo girl! Maka concious man uy!
"Unsa ka section? 2nd year diay ko, name's Lenan. Ikaw?" ay wow, mao ning tsada diritso na HAHAHA
"2C, Amery Diaz, 2nd year sad."
"Really? classmate diay ta" omg, mao naba ni? amoy future boyfriend, eme.
"Uy classmate, nice to meet you"
"nice to meet you sad"
after ato, mag chika pa unta mi pero nangabot na iyang friends ug nangabot napud akong friends. Nanulod nami sa room ug kanya kanya nag pangita ug bangko. Ni pwesto ko sa atubangan dapit kay aron makapaminaw kog sakto :) while si Lenan naa sa likod with his friends.
"Hello class, I am you Instructor for this course and today we will have introduction first aron maila tamo tanan"

Here we go again, ila ila nasad bisan halusa sa amoa kaila na. Classmate na nako ang uban tapos murag sila Lenan and friends ra ang nalahi.

After the introduction, nag klase na si sir. Oh diba, 1st day dapat walay klase pero mao nani, college naman way choice. Kamulo ko sulat, nanguhit si Mina sa akoa so gilingi nako siya.
"Am, mao diba na tung crush nimo atong enrollment?" while tudlo kay Lenan.
"Shhhh, ayaw itudlo please mulingi bitaw na ah" buang buang jud nis Mina masakpan bitaw mi daria ah atubangan raba
"Hmm, bagay mo" kani jud akong ganahan sa akong mga friends kay supportive.
"Dapat lang" nikatawa mi duha ug gihapak nako siya.
"Girls, can you share to us unsa na inyong ginakataw an?" patay, ingon bitaw ko na. Nitindog nalang ko kay nag patay malisya na ang isa, pandamay.
"Nothing sir" wala koy maingon jud, nangurog nako dari kabalong ulawon kaayo ta dapat lowkey lang.
"Hmm... sit down now. Since we are done with our first introduction, we can now choose who will be the class beadle" hays may gali but an ra.
"Sir, I will nominate Amery" buang! gihapak nako si Sheryl kay gapatakag nominate. Lowkey ra lagi!
"I moved to close the nomination" uy bobo! wala na, gibaligya na sa akong mga friends akong kalag.
"I second the motion" nilingi ming Lenan ug nag smile siya. Ataya nimo kol uy kagwapo ba!
"Okay, Amery will be the class beadle. Please check the attendance for me before I conduct the class. Class dismissed" ug nilakaw na si sir.

Tagaan pa tag trabaho sa mga inatay. Nag ngisi ra silang 3 ug gitan aw nako balik si Lenan ug kindatan ko. Woy? say meaning ato? Bwisit mani uy

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SituationshipWhere stories live. Discover now