0.1

414 9 6
                                    

Merhaba Arkadaşlar.

Hikaye'mizin Düzenlenmiş Olan ilk Bölümüne Hoş Geldiniz.

Başlayalım Mı?

'Başlayalım', Dediğinizi Duyar Gibiyim, Peki O Zaman, Başlayalım.

🌸

Kimse Yok Merak Etme, O Boş Kalan Tahtın Da!

🌸

İki Şey Sonsuzdur, Evren Ve İnsanın Aptallığı,

Ve Bilin Ki Ben Evrenden Emin Değilim.

Hiç bir şeyden de,

Emin Değildik, Neyden Emindik? Dosttan Mı? Aileden Mi? İşinden Mi? kendinden Mi? Ve Ya Birisinden Mi? 

Hiçbirinden.

Tıpkı Birisine Ve Birilerine Güvenimiz Olmamış Gibi.

Aklımda Sözler Dolanırken Derin Bir Nefes Alarak Camın Önünden Çekildim. Sıkılmıştım. Bağladığım Kollarımı Açarak Koltuğun Kolunda Duran Telefonumu Aldım.

07.23

Saat Geç Olmaya Yaklaşırken, Son Kez Üstüme Aynadan Baktıktan Sonra Odamdan Dışarı Çıktım. Ne Zaman Geleceklerdi?

Keşke Gelmeselerdi,

Aşağıya İndiğim De Abim İle Ablamı Gördüm. Moralimi Bozamazdım, Ama Aslında Her Şey Yeni Başlıyordu. Yanlarına Gittiğimde Mırıldandım. "Hazırlanmışsınız." Diyerek Koltuğa Oturdum. Ablam Güldüğünde Yanıma Oturdu Ve Mırıldandı. "Bizi Bırak, Asıl Sen Hazır Mısın?" Dediğin De Güldüm.

"Oradan, Hazır Değilmiş Gibi Mi Duruyorum? Ablaların Güzeli." Dediğim De Gülerek Mırıldandı. "Bak Bak Bak, Büyümüşte Ablaların En Güzeline Laf Mı Çatıyor yoksa Bana Mı Öyle Geliyor? Ha, Kardeşlerin Güzeli." Dediğin De Bu Enerjinin Ona Nasıl Geldiğini merak Ettim. Abim Oradan Aramıza Girerek Laf Attığında Gülerek Ona Döndüm.

"Elbisen Çok Yakışmış Kardeşlerin En Güzeli," Diyerek Anlımdan Öptü. Gülümseyip Bende Onun Boynundan Öptüğüm De Gülerek üstündeki Gömleğin Düğmesini ilikledi. Evet beni İstemeye Geliyorlardı. Bir Anda Karar Verilmişti. Bürom ve Şirketim De Olan Bir Olaydan Dolayı Anlaşmalı Bir Evlilik Yapacaktık Fakat Bunu Ailelerimiz Bilmeyecekti, Yani Bunu Ona Danışacaktım. Daha Yüz Yüze Bile Görüşmemiş, Birbirimizi Fotoğrafta Dahi Görmemiştik. Umarım iyi Birisi Çıkardı. Annem Ve Babam merdivenden Aşağı İnerken Gülüşüyorlardı.

Ablaların Güzeli Hansa Asil, Abilerin Yakışıklısı Haris Aral Ve Ben Hafsa Deha O İkisinin Sesi Gelince Oraya baktık. Abim Anneme Islık Çaldığın Da Ablamla Aramızda kıkırdadık.

"Ne Yaptın Balın Yaz Sultan, Ne Bu Güzellik, Yoksa Seni İsteme geliyorlar Da Haberimiz mi yok?" Dediğin De Annem kıkırdadığın Da Babam Abime Hazırlanmış Olan Çerezlerden 2-3 Tane Fırlattı. Kıskanmıştı Baha Acal Vural Bey'imiz.

"Doğru Konuş Eşek Sıpası, Bir De Koca Adam Olacak, Şunu Gören Kişi Bunun 9 Şirketi Olduğunu Bilmez." Dediğin De Abim daha da Fazla güldü annemin Yanına Giderek Yanağına makas Atarken Konuştu.

"Yemedik Hatun'unu, Baha Acal Bey." Diyerek Ağzına Sehpa Da Ki Çerezden Atarak Yukarı Çıktı. "Eşek Herif," Diyerek Söylendi Babam, Ablamla kıkırdarken Annem Mırıldandı." Ooo Bu Ne Güzellik Hafsa Deha Hanım?" Dediğin De Gelip Yanağımdan Öperek Geri Çekildi. 

Zorlu Evlilik <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin