/two

7 1 0
                                    

Jennie'nin evine gitmek için bir taksi çağırdım çünkü otobüsü şuan hiç çekemezdim ve Jen, evine duraktan sonra çok yürüme yolu olduğunu söylemişti.
Okulda her zaman ki gibi Lisa Mina'yla, Chaeyoung kendi arkadaşlarıyla ve bende Hyeri'yle takılmıştım. Jen ise arada bir tuvalete gitmek dışında sadece sırasında uyuklamıştı. Bayan Jeong'un böyle birbirinden alakasız dört kişiyi neden bir araya getirdiğini anlamıyordum.

Lisa okulun popüleriydi. Birçok erkekle dedikodusu çıkmıştı ve çoğu kızla anlaşamazdı.

Chaeyoung ise kendi halinde arkadaş grubuyla takılan işi olmadıkça kimseyle muhattap olmayan biriydi.

Jennie desen yok gibiydi. Derslerde ve tenefüslerde sadece uyur nadiren uyanık olduğu zamanlarda ise insanlara tip tip bakardı.

Ben derslerine çalışan ve notlarını yüksek tutan biriydim. En yakın arkadaşım olan Hyeri ile takılır diğer insanlara da güler yüzle yaklaşırdım.

Anlayacağınız koca sınıfta daha alakasız kişiler bulamazdınız.

Jennie'nin attığı konuma geldikten sonra ücreti verip taksiden indim. Abartılı bir evi yoktu, klasik öğrenci eviydi. Apartmana girip dördüncü kata çıktım ve kapıyı çaldım. Uykulu bir yüzle kapıyı açtı Jen.
"Hoşgeldin, buyur."

Daireye girdiğimde dikkatimi ilk çeken oraya buraya saçılmış kıyafetler oldu. Daha sonra salona girdiğimde Lisa'nın çıldırmış yüzünü ve Chae'nin sıkılmış ifadesini gördüm.

"Hoşbuldum. Eğleniyorsunuz galiba?"

Lisa bana dövücekmiş gibi bakarak "bu rezil evde çalışmak zorunda mıydık gerçekten?"dedi.

Chaeyoung "Jen keşke müsait olmadığını falan söyleseydin"

Jen sıkılmış gibi yaparak ofladı "ne olucak iki saatliğine çalışıp gideceksiniz zaten. Evimi amma gömdünüz, içerleniyorum"

Kızlara kalsa bu işe asla başlayamayacaktık o yüzden ilk adımı atmak bana kalmıştı.
"Neyse biz başlayalım bir dahakine benim evimde buluşuruz" dedim ve getirdiğim kitapları çıkarmaya başladım. Chaeyoung'da aynısını yapmaya başlamıştı. Tanrı şükür ki bir akıllı insan daha vardı.

Chae"Ee Lisa sen bir şey getirmedinmi" diyince Lisa kendisine hakaret edilmiş gibi bakarak "Kendimi getirdim ya daha ne istiyorsunuz?" dedi.

Chaeyoung'la göz göze geldik ve göz devirmemek için zor durdum.
...
Jennie'nin evine geleli daha bir saat olmuştu ama kızlar sanki onlara 7 saattir ders anlatıyormuşum gibi beni dinlemiyorlardı.

Elementlerle ilgili bir çok şeyi bilmediklerini fark edip onlara anlatmaya başlamıştım ama sadece 5 dakika beni dinledikten sonra Jen uyuklamaya, Lisa telefonuyla ilgilenmeye, Chae ise pencereden dışarıyı izlemeye koyulmuştu.
Beni dinlemediklerini fark ettikten sonra sustum.
Chae"Neden durdun Jisoo devam etsene dinliyorduk"

Sinirle"Dinlemek mi? Dinlediğinizden emin misiniz Chae? Yoksa bende mi sorun var?"dedim. Bir de salak yerine mi koyulacaktım cidden.

"Of sen her şeyi biliyorsun en fazla bir güne bitirsin bu projeyi niye bizi de katmaya çalışıyorsun illa anlamıyorum" telefonundan gözünü kaldıran Lisa bana tahammül edemiyormuş gibi söylendi.

Şimdi iyice asabım bozulmuştu işte "Pardon ama bu bir grup çalışması. Bayan Jeong böyle olmadığını düşünseydi zaten sadece bana verirdi bu ödevi ve sizin gibilerle uğraşmak zorunda kalmazdım."

Lisa"Bizim gibilerle derken? Doldursana bir orayı sen." dedi kavgacı bir tonla.

Tam çileden çıkmış bir şekilde cevap verecektim ki uykulu ve tasasız bir ses beni böldü.
"Bizim gibi gerizekalılarla işte Lisa"

Jennie'nin orada olduğunu bile unutmuştuk. Birden herkesin gözü masada kafasını koluna koyup yarı uyuklayan Jennie'ye döndü.

"Pardon bir şey mi dedin Jennie?"

"Bu kadar aptal mısın yoksa öyleymiş gibi mi yapıyorsun, kendini bilmiyormusun Lalisa Manobal?" Jennie kafasını masadan kaldırdı ve gözlerini Lisa'ya dikti.

Lisa beklenmeden gelen bu hakaret sonrasında afalladı ve birden telefonuna gelen çağrıya baktı.
"Sizinle uğraşmak isterdim ama daha önemli işlerim var kızlar" çantasını aldı telefonu kulağına götürdü ve evden çıktı.

Biz ise öylece durmuş birbirimizle bakışıyorduk.

"Sanırım bugünkü çalışma bu kadardı" Chaeyoung masadaki eşyalarını çantasına tıktı ve ayağa kalktı. "Yarın görüşürüz." ve o da evden çıktı.

Bende eşyalarımı toplamaya başlamıştım. Jennie ile göz teması kurmamaya dikkat ediyordum. Neden beni korumuştu ki? Veya amacı bu muydu?

"Bizim gibi salaklarla uğraşmak senin için zor olucak Kim Jisoo"
Masadaki bir kaç kitabımı aldı ve çantama koymama yardım etti.

Artık bir şeyler söyleme ihtiyacı duyarak "Bununla başa çıkmaya çalışacağım." Eşyalarımı toplamayı bitirmiştim. Kapıya doğru ilerledim. "Yarın görüşürüz Jennie Kim" Arkamdan gelip beni geçirdi. "Görüşürüz Kim Jisoo" merdivenlerden inerken arkama baktığımda hafifçe gülümsediğini gördüm. Bu kızı ilk defa gülümserken görüyordum. Binadan çıkarken yüzümdeki sırıtışa engel olamadım.

Lisa'yı neden bu kadar rospi bir karakter yaptığımı bilmiyom chat beni afedin😔😔
OY VERIN!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FF[Four Friends] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin