[HYUNJIN]
Bu kızın utangaçlığını anlayamıyorum. Başkalarının yanında çok rahat davranırken neden benim yanımda başını bir kez olsun kaldırıp yüzüme bakmıyor?
Ya da neden hiç gülmüyor? En çok da bunu merak ediyorum işte. Neden? Kimsenin yanında bir kez olsun güldüğünü görmedim. Bir insan gülmeden nasıl yaşayabilir? Ufacık bir tebessüm bile olmadan nasıl yaşar ki insan?
Bunları düşüne düşüne çoktan eve varmıştım. Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdim. Yalnız yaşıyorum. Ailem Amerika'da yaşıyor. Çalan telefonumla cebimden çıkarıp telefon ekranına baktım.
'Minoo🐈 Arıyor...'
Telefonu açıp megafonu açtım ve koridordaki masanın üstüne bıraktım.
"Efendim?"
M:naber kardo eve geldin mi?
"Şimdi girdim"
M:he iyi bu akşam dışarı çıkalım diyoruz gelirsin değil mi?
"Gelirim gelirim"
M:güzel saat akşam 8 gibi alırız seni
"Tamamdır"
M:hadi gorusuruz
"Gorusuruz"
02.18
Arama Sonlandırıldı...Telefonla konuşurken aynı zamanda ceketimi ve ayakkabılarımı çıkarıp içeri girmiştim. Çantamı odamdaki çalışma masamın kenarına bırakıp aşağı tekrar indim. Mutfağa girip hızlıca bir ramen yaptım ve tabağımı da alıp oturma odasına gittim.
______________________________________Saat akşam 7.30 olmuştu bile odama gidip dolabımın başında durdum. Ne giyeceğime bakarken sonunda bir şeyler bulmuştum.
(Hyunjin Look)
Tamamen hazır olduğumda saat 7.55'ti ayakkabılarımı giyip kapıya çıktım. Yaklaşık 5 dakika sonra önümde duran arabaya baktığımda bizimkilerin geldiğini gördüm. Arka kapıyı açıp bindim.
F:her zamanki gibi yakıyorsunuz Hyunjin bey
"Hyunjinim ben. Tabii yakarım."
______________________________________[JENNIE]
Akşam evde otururken çalan telefonumla telefonu elime aldım.
'Lisa-shii😻 Arıyor...'
"Efendimm?"
L:geliyor musun? Çatışmaya gidiyoruz. İkimiz.
"Vayy tabii geliyorum kızım kaçırır mıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loser Or Mafia Leader?|HyunJennie~♡
FanfictionSenin de hiç sevmediğin gibi Bıçaklar, silahlar, kanlar ve yaralar Havalarda uçuşurken En sevdiğin gibi Şaraplar, yataklar, öpüşler ve düşler Havalarda uçuşurken..