Eve döndükten bir kaç saat sonra hemen kafamı yastığa gömdüm.
Alkım benim uyuduğuma emin olduktan sonra gideceğini söylemişti.
En son gördüğüm şey ise Alkımın yüzüne düşmüş dağınık saçları, kemikli yüz hatları, baştan aşağıya büründüğü siyah hal ve yamuk gülümsemesi olmuştu....
03.07
Telefonumun sesiyle irkilerek uyandım.
Arayan Alkımdı. Bu saatte neden arıyordu?
O sırada telefonun sesi kesildi.Önemli olacağını düşündüğüm için geri dönüş yaptım.
"Alo Alkım?"
"Tanrıya şükür Sen iyisin!" Sesi endişeli geliyordu.
"Anlamadım?"
"Az önce radyoda alt yazı geçti gözleri şaşı, kulakları kepçük, bacakları çarpık yamuk dişli birinin cesedini bulmuşlar." kıkırdamasını duyabiliyordum.
"Sesini duymak istedim sadece, ve şükürler olsun Sen iyisin."
Hiç bir şey söylemeden telefonu kapattım. Cidden benden büyük olmasına rağmen çocuk gibi davranıyordu. Gecenin bu saatinde rahat bir uyku çekmek yerine, nelerle uğraşıyordu? "Saçma" diye fısıldadım ve uykuma geri döndüm.
****
Kahvaltımı yaparken kapının açıldığını duydum.Bakmak için kafamı duvarın köşesinden uzatınca görüş alanıma Alkım girdi.
Annem bu çocuğa nasıl oluyorduda evin anahtarını verebilecek kadar güveniyordu? Ben uyurken anahtarla eve girebilir birden başımda belirir ve beni becerdikten sonra öldürebilirdi.
Düşündüklerim sırıtmama neden olmuştu Alkım yanıma gelip gülümseyerek "selam." dedi.
Dün gece yaptıklarından sonra hiç tepki vermedim.Yanıma gelip "hey, cidden trip mi atacaksın?"dedi, hafif kıkırdayarak.Ona aldırış etmeden odama çıktım ve üzerime bordo hırkam ile siyah beremi geçirdim.
Aşağıya indiğimde Alkım televizyonun karşısındaki koltukta tableti ile uğraşıyordu. Sessizce arkasından geçerek evden çıktım. on beş dakika kadar yürüdükten sonra yorulduğumu anlayarak bir taksi durdurdum. Sahile geldiğimde kulaklığımı taktım ve bir banka oturdum. Bir anda şarkı yarıda kesildi.
'ALKIM arıyor...'
Bir kaç kez çaldıktan sonra açmaya karar verdim.
"Lanet olası yine nereye kayboldun!?"
" Neden umrundaki ?"
"Nerdesin!"
Sesini yine yükseltmişti. Buna daha fazla katlanamayacaktım ve telefonu suratına kapattım. Tekrar arayacağını bildiğim için telefonumu uçak moduna aldım. Aslında Alkımın beni bulması pek zor olmazdı çünkü onunla bir kaç kez buraya gelmiştik. Herneyse umursamadan şarkı dinlemeye devam ettim.
****
Aradan ne kadar zamanın geçtiğini bilmiyordum. Saate baktığımda neredeyse yarım saatin geçtiğini fark ettim. O sırada bileğimi sertçe kavrayan elle o elin sahibine döndüm.
ALKIM,zaten başka kim olacaktı ki?
"Çek şu elini!" sesimde emir vardı, ama umursamaz herif kolumdan çekiştirmeye devam ediyordu.
"Yanımdan ayrılmaman gerekiyor yada haber vermen!"
"Nevar bunda sahilde biraz oturuyordum."
"Kolumu bırak" diye ekledim.
Eve gidene kadar ikimizde tek kelime etmemiştik, fakat eve girdikten sonra delicesine bağırıyordu. Onu bu kadar sinirlendiren şey neydi? Saçma."Sen birdaha benim haberim olmadan bir iş yapmayacaksın!"
"Ne yapacaksak birlikte yapacağız. anlıyorsun değil mi?"
Sadece yüzüne baktım herhangi bir şekilde cevap vermemiştim. sesini dahada yükseltip "Anladınmı!" diye anırdı. Bana bağıramazdı ama yinede alttan alıp sesimi çıkartmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICIM
Teen FictionUykumun ortasında duyduğum ses yabancı değildi, annem işe gittiğini bildiriyordu. Zaten eve ya sabaha karşı geliyor yada hiç gelmiyordu, işi gereği sürekli şehir dışındaydı babam daha fazla dayanamayıp boşanma kararı aldı ve bundan iki sene önce kad...