2.

21 8 7
                                    

Bölümlerin başında uzuun uzun edebiyat yapılmasından çok hoşlanmam bu yüzden direkt bölüme gireceğim ama eğer isterseniz yapabilirim de puanlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum

~~~

Eve geldiğimde neyseki geç kalmamıştım kalsamda çok umursamazlar zaten ama yinede kalmamaya çalışmışdım işte. Annem ve babam şöminenin karşısındaki koltukta oturmuş cilveli cilveli bir şeyler konuşuyorlar bir yandan da çalışanlar sofrayı kuruyorlardı. Gidipyanlarındaki ikili koltuğa oturana kadar geldiğimi fark etmemişlerdi.

"Hoşgeldin Jimin doğrusu evde olduğumuz için eve daha erken gelirsin zannetmiştik." Bir yandan anneme etkileyici bakışlar atmaya çalışırken sormuştu sorusunu. "Biraz deniz kenarında hava almaya çıkmıştım." Annem babamı beklemeden kısık sesle kıkıdarken bana döndü. "Ee kim vardı yanında?"

Aniden yüzüne koca bir gülümseme yerleştirip gözlerini kocaman açtı. "Yoksa gelin adayı mı!?" Sesindeki gereksiz heyecan göz devirme isteği uyandırıyordu. Gerçekten de bir kız mı yani? Ben kızlara bile ilgi duymuyorum ki. "Hayır, sadece yapmak istediğim bir kaç yenilik var."

Şaşırtıcı şekilde bir anda odak nokta ben olmuştum. "Nasıl yenilikler bunlar?" Soruyu yöneltirken kaşlarını çalmayı da ihmal etmemişti babam. Alt dudağımı birkaç saniye ısırdıktan sonra "Kendi evime çıkmak gibi. Ben artık yeterince büyüdüm bence ve gerçek dünyayı tanımak istiyorum."

Onları sahte bir gülümseme ile verecekleri cevabı beklerken tamda tahmin ettiğim cevabı aldım. Bir kaç saniye bakıştıktan sonra babam cebinden sigara paketini çıkartıp
sigarasını ucunu yaktı.

"Elbette neden olmasın ki?" Cevabı verirken annemin içindeki heyecanın tamamen kendi ve planları için olduğuna yemin edebilirim. Sahte olmayan ve gerçekte de sevindiğim için onlara teşekkür ettim ve yemeğe oturduk. Yemek her zamanki gibi annemlerin kıkırtısı ve kendi aralarındaki imalarla geçerken benim ise aklımda olan tek şey yeni hayatımdı. Annemin içi ne kadar kötü ise dışı da bi o kadar güzeldi ve babamla sırf parası için evlendiğini anlamam hiç zor olmamıştı.

Yemek yedikten sonra odama çıkıp ev ilanlarına baktım özellikle hep gittiğim ve benim için bir son olmasını beklerken yeni bir başlangıç olan o denize yakın bir yer seçmiştim.

Elbette yeni bir okula kaydımı alacaktım herhangi bir yakın arkadaşım olmadığı için eski okulumu da özleyeceğim söylenemezdi. Birkaç kişiyle arkadaş olmayı denemiştim ama çok sık güven sorunu yaşayınca bundan vazgeçmiştim. Sanırım kendimde de değiştirmem gereken şeyler olacaktı, yeni başlangıç istiyorsam tabi ki kendimde de değişiklikler yapmam lazımdı. İnsanlara güvenemeyen bir yapım vardı belkide kendi öz ailem tarafından öldürülmeye çalışılmam dı bunun sebebi. Herkesin sanki beni her an yarı yolda bırakabileceğini düşünürüm her zaman, bu sebeple bu huyumdan hemen vazgeçmem gerekecek.

Bilgisayarı kapatıp kendimi banyoya attım ve hızlı bir duş aldım üzerime çok sevdiğim sarı pijamalarımı giyip kendimi uyumaya zorladım ama nafile uzun uğraşlar sonucu koyunları saya saya uykuya daldım.

Sabah kalktığımda ilk iş evi tutmak için birilerini gönderdim ve evime en yakın olan okula kaydımı aldırdım ve yeni evim için mobilya falan baktım. Çok lüks bir ev istememiştim normal 3+1 bir daireydi. Tamamen kendi zevkime göre döşettiğim evimin gerçekten de bir yuva olabileceğini fark ettim. İşçiler gittikten sonra kendimi yumuşacık koltuğa bıraktım ne zaman uykuya daldığımı hatırlamıyorum ama gerçekten de rahat bir uykuydu.

New Beginning On The Sea |Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin