1. A válogatás

84 7 1
                                    

-Harry! Harry! Harry! - hangzott a hangos kilátások a szobából.
Kelj már fel el fogunk késni! - kiáltotta Ron Harrynek a fülébe, miközben a szemüveges próbált feltápászkodni az ágyból.
-Egy.. - Harry ásított. Egy perc és kész vagyok!

Miután a szemüveges elkészült, elkezdtek lefelé futni a lépcsőkön. Még épphogy beértek, mikor McGalagony professzor belépett a nagy terem ajtaján.

-Kedves diákok nagy bejelentésem
van számotokra! - mondta a tanár miközben az asztal sorok elé sétált.

-Tegnap kaptunk egy levelet a Zöld Palástos csapattól, a mugli világon túlról! - Mondta boldogan.

-Meghívták az iskolánkat egy Quidditch meccsre. Az igazgatósággal úgy döntöttünk, hogy kiválogatjuk minden házból a legjobb játékosokat!

Harry és Ron izgatottan hallgatták ahogy McGalagony professor olvasta fel az elkövetkezendő teendőiket.

-Szóval, a legjobb játékosainkat egy felkészítő, úgy nevezett "edző táborba" fogjuk küldeni.

-Ez nem csak azért tesszük, hogy erősebbek és jobbak legyetek, hanem azért is, hogy jobban összekovácsolodjatok egy csapattá! - mondta a professor komoly arckifejezéssel.

-Most pedig megkérném Dumbladore igazgatót, hogy mondja el a szerencses versenyzők neveit.- miután elmondta oda sétált a helyéhez és leült.

-Khm..Khm.. - krákogott eggyet Dumbladore.
-Szóval a szerencsés játékosok.. Draco Melfoy, Cedric Diggory, Oliver Wood, Bill Weasley, Ron Weasley és Harry Potter!

Az egész étkező állva tapsolt a szerencsés játékosoknak. Harry és Ron egymásba ölelkezve újjongtak.

-Nem hiszem el, hogy mindketten bejutottunk! - örjöngött Harry.
-Igen! Igen! Olyan boldog vagyok!! - helyeselte Ron.

Hermione boldogan szaladt oda a két fiuhoz, és át ölelte őket.
-Gratulálok, hogy mindketten bejutottatok! Olyan büszke vagyok rátok! - Kiáltotta boldogan Hermione.

--------------------------

Darco szemszöge:

-Örülök, hogy bejutottam a legjobbak közé. - mondta Draco a barátainak egy nyugott hangon.
-Bár elég unalmas lesz ez a tábor mivel képtelenek vagytok megmozdítani a seggeteket! - Mondta Draco lenézően.

Goyle és Crabbe nem szólaltak meg, csak szomorúan bámulták a padlót.

-Ó! Ja meg el ne felejtsem! Az, az idegesítő Potter is ott fog téblábolni nekem. - Mondta, és egy sötét mosoly jelent meg az arcán.
-Úgy tűnik mégse lesz ez olyan unalmas, amennyire elképzeltem! - Mondta Draco és hozzá látott a reggelihez.

Bocsi mindenkinek, hogy ez ilyen rövid rész lett!!
Megigérem a következő rész kétszer ilyen hosszú lesz, ha nem hosszabb.

Köszi, hogy elolvastad🌟

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You made me crazy (drarry 18+)Where stories live. Discover now