04 Ocak 2014 günlerden cumartesi...
Hafifce havanin soğuk olduğu ve yağmurun yağdigi bir günde buluşma kararı alan bu iki genç birbirlerini görmek icin o yağmurda ıslanmayı göze almışlardı.Buluşmadan önce kırtasiyenin önünde bekleme kararı alan bu iki aşık evlerinden cıkmışlardı..Furkan buluşma yerine gelip o yağmurun altında Melisa'yı bekliyordu ve o dakikalar içerisinde Melisa kırtasiyeden çıkarak Furkan'a doğru yavaş yavaş ilerliyordu...Furkan yolun hemen kenarında onu beklerken Melisa merdivenlerden inmişti sadece bir bakışmalarıyla birbirlerine o yağmurun altında sırıl sıklam aşık olan ve aşklarını eve gidince birbirlerinden saklayamadıkları icin dayanamayan Furkan sorusunu sormak istedi...
Başımın tatli belasi olurmusun ? ' dedi..Melisa bi kac dakika durakli ve sonra mutlu edicek bir cevap verdi..
"Ömrunun sonuna kadar tatli mi ? Cadi mi ? Olurum bilmem ama evet basinin tatli belasi olurum"dedi...Bu konusmalar uzerine 2 gun sonra tekrar bulusma karari aldilar. Karar gunu geldiginde hava artik iyice sogumustu ve karliydi.. Kendilerine bulusma yeri belirlediler ve nasil giyinip cikicaklarindan bash etmislerdi. İkiside kirmizi yelek giymislerdi ustlerine ve evden cikmislardi.
Furkan ilk bulusma yerine gelip sevdigini bekledi Ve sonra yolun alt kismindan melisa gelmisti..
Furkan. Heycanlanmisti iyice soguk ve karli havada terlemeye baslamisti belki ilk bulusmadan dolayi belkide ona dokunabilcek diye...
Melisa gelince furkan once sarildi sonrada ellerini sımsıkı tuttu ellerini yanagindan ufacik bir buse aldi... Biraz konustuktan sonra furkan fotograf cekmek istedi ve karli havada ilk fotograflarini cektiler. Melisanin gitme vakti gelmisti artik ayrilma vakti gelmisti furkan sarilarak onu sevdigini ve dikkatlice eve gitmesini soyledi... Sonrasinda ikiside birbirini operek ayrildilar...