Son dakiklar

52 3 0
                                    

Korkusu hala devam ediyordu ama. Sevdigi kisi yaninda oldugu icin onunla el ele yurumek guven veriyordu..

Yavas yavas eve yaklasmislar di. Furkan binanin kapisi acti ve yukari cikmasini soyledi..

Melisa heyecanlanmisti nefes alamasi zorlasmis ve bi o kadar da sevincliydi... Dairenin kapisina geldiler furkan kapiyi acti ve elini tutarak oturma odasina getirdi.. Furkanin annesi melisayi gorunce " hosgeldin kizim " diyerek sarildi.
Sonra yemek yemek icin masaya oturdular.
Furkanin 3 yasinda yegeni nisanur da evdeydi..
Nisanur kahvalti yapmadigi icin furkan nisanura yemek yedirmekteydi ve bu sirada melisa ve furkanin annesi furkani izliyordu...
O sirada ikisi furkani izlerken yuzlerinde ufak bir tebessum oldu ve melisa o yesil gozleriyle sevdigi kisiyi izlemeye devam etti...

Annesinin isi oldugu icin furkan ve melisayi bas basa birakti ve evden cikmisti...

Melisa ilk defa erkek arkdasinin evine gelmisti...
Furkan melisanin yanina otururak ona sıkıca sarildi ve ellerini tuttu. Biraz birbirlerine baktiktan sonra nisanur eve gitmek istedi. Furkan nisanuru goturup evine birakti ve tekrar melisanin yanina geldi..
Biraz. Oturup birbirlerini ne kadar cok sevdiklerinde bash ettiler surekli birbirlerine seni seviyorum dediler..
Biraz zaman sonra furkanin diger yegeni halil geldi yanlarina oyun oynamak istiyordu..
Furkan oyun konsolunu acti ve oyun oynamasi icin oyunu baslatti..
Furkan ve Melisa biraz oturduktan sonra furkan fotograf cekelim mi dedi..
Melisa olur dedi ve bir kactane fotograf cektiler.. Vakit geldi yine ayrilma zamanina. Melsanin eve gitmesi lazimdi saat gec olmustu..
Furkan tekrar melisanin elini tutarak evden ayrildilar ve İlk bulustugu yere gittiler ..Furkan sıkıca sarildi ve yanagindan Ufak bir buse aldi ve ufak bir busede melisa furkana hediye etti ve ikiside evin yolunu tuttular....

İki Deli AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin