1. Bölüm

6 3 0
                                    

Luna sabah erkenden kalkıp kardeşini uyandırmaya gitti. Zorda olsa Yu-Na kalkmıştı. Annelerinin hazırladığı müthiş kahvaltıya oturdular.
Yu-Na-Bugün kahvaltıda hangi müthiş yemek var?
Anneleri-İnternette bir yemek gördüm adı "menemen"miş.
*Kızlar tadına bakar*
Luna-Anne...
Anneleri-Kötü olmuş dimi.
Yu-Na-Anne bu mükemmell!
Kızlar kahvaltılarını yaptıktan sonra okul formalarını giyip okula gittiler. Okula geldiklerinde çok üşümüşlerdi, o yüzden hemen sınıflarına gittiler... Ju-Na ların dersi boştu onu başka bir sınıfa gönderdiler. Öğretmen onu bir kızın yanına oturtmuştu. Ju-Na yanına oturduğu kızla bir an önce tanışmak istiyordu.
J-Merhaba tanışalım mı?
?-Merhaba olur. Adın ne?
J-Ju-Na. Senin ne?
?-Benim adım Jeyeong. Tanıştığıma memnun oldum... Heh Ju-Na. Sen kaç yaşındasın?
J-19 yaşındayım. Sen?
J-Bende 20 yaşındayım...
Okul çıkışına kadar Ju-Na ve Jeyeong sohbet ederler. Ablası Kyung yanındaki kızın kim olduğunu çok merak eder. Tam soracakken Ju-Na hemen onları tanıştırır.
J-İkizim, canım ablam bu benim yeni arkadaşım.
K-Merhaba tanıştığıma memnun oldum.
J-Bende
*Tanışırlar*
#ertesi gün#
Ju-Na ve Kyung evden çıkarken Jeyeong'u görürler ve beraber okula giderler. Tam kapıdan girecekken 2 kıza çarparlar.
K-Özür dilerim önüme bakmalıydım.
L-Sorun yok, bende özür dilerim
Bu ses Yu-Na'ya çok tanıdık gelir ve ablasının çarptığı kişiye bakar. Ablasının çarptığı kişinin eski arkadaşı Lim Kyung olduğunu görür ve hemen Kyung'un boynuna atlar.
K-Heyy sen kimsin? Niye boynuma atlıyorsun?
Y-Beni hatırlıyormusun Lim Kyung?
K-Yu-Naa!
Yu-Na'nın ablası kızı hatırlamaya çalışır en sonunda hatırlar.
L-Lim! Hatırladım!
K-Bende
Y-Sen başka okuldasın sanıyorduk. Ama aynı okuldaymışız.
Sohbet ederler gün boyu...
#1 Ay Sonra Bir Pazar Günü#
J-Kızlar ileride bir kpop grubu kuruyormuşuz düşünsenize, ne güzel olurdu.
L-Evet, ama bu neredeyse imkansız!
K-Hiçbir şey imkansız değildir Unnie.
JN-Ablam doğru söylüyor. 1 ay sonra sınavı kazanırsak üniversite  bitecek ve istersek idol olabiliriz!
Y-Evett. Çok çalışalım ve sınavı geçip idol olalımm! Çok güzel olurr.
*Bolca çalışırlar*
#1 Ay Sonra Yani Sınav Günü#
Hepsinin sınavı çok iyi geçmiştir. 1 hafta sonra hepsi notlarına baktığında geçtiğini görmüştür. En yakın zamanda bir entertainment'e stajyer olarak girmişlerdir ve aynı gruptalardır.

BÖLÜM SONU-

Merhaba umarım hikayeyi beğenmişsinizdir. En yakın zamanda 2. Bölümü atacağım beklemede kalın. Ve lütfen beni takip edip hikaye'nin her bölümüne oylama verin. ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

5Girls (Five Girls)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin