Úvod.

22 0 0
                                    

Jmenuji se Elizabeth Homesoul. Jo, divné příjmení máma si vzala fakt divného muže i s divným příjmením. Je to fakt kokot, můj pravý táta umřel ale to je teď jedno...
Je mi 17 let, můj obličej je špičatý. Kolem něj mám hnědé rovné vlasy trochu pod ramena u kterých mi kousky vlásků dosahuje na mé tenké nevýrazné obočí. Oči mám menší s modro zelenou barvou ale mé dlouhé černé řasy je ztmavují. Všechny holky v mé škole milují můj button nose ale já nevím proč, mám na něm bridge piercing. Mé rty jsou plné a lehce přírodně růžové. Jsem nižší hubené postavy ale jsem velmi silná a rychlá.

Mám přítele, Toma Kaulitze. Jeho vlasy nejsou obvyklé. Má totiž dredy na kterých nosí čelenku a kšiltovku. Je fakt nádherný a určitě víte jak vypadá, má i dvojče. Billa. Ten také nemá obvyklé vlasy, jsou černé a sahají mu na ramena.  Je jim obou 17.

Má nejlepší kamarádka Bella Collin. Jsme si podobné, jenomže ona je vyšší postavy a má blond vlasy. Chodí s Billem

Pak tu je Patricia Schneider, vysoká silná holka která je ze všeho posraná. Je lesba a každý den se kouká na lesbické porno.  (Nejsem homofob doslova moje nejlepší kamarádka je trans)

Lidi kteří nejsou zajímaví:

Lucas Vettle, vysoký kluk, lamač srdcí.
Adam Schneillmann, gay.
Elvis Gouby, stydlivý.
Anne Forl
Maia Istaml

Gustav Schäfer a Georg Listing, jsou v kapele s Tomem a Billem jenomže se moc nevídají, Gustav a Georg bydlí v Berlíně a my v Madgeburku. (Jsem si to vymyslela) Není to úplně daleko ale nechce se jim nikam jezdit.

Nezabíjej mě, prosím! - Tom Kaulitz x VřískotKde žijí příběhy. Začni objevovat