Laura Manson
V klidu se koukám na televizi, nějaké dětské kraviny. Dostanu hlad tak se zvednu z gauče a jdu do kuchyně. Otevřu lednici a začne mi zvonit telefon. Prvně to ignoruji ale pak to tipnu. Zvoní znovu a já to opět tipnu. To se tak opakuje třeba 5x ale pak se naštvu tak to zvednu. "Co kurva chceš? Nemám čas!" Vyjedu po neznámém uživatelovi a chci tipnout, jenomže mě zastaví. "Nezavěšuj, Lauro."Řekl neznámý uživatel s hrubým chraplavým hlasem. Jak kurva ví kdo jsem? Telefon znovu přiložím k uchu ze strachu. "Jak víš že jsem Laura?" Zeptám se se strachem v hlase, na to se člověk na druhé straně linky zasměje a odpoví. "To teď není potřeba. Jaký je tvůj oblíbený horor?" Zeptal se. Ostří, film z devadesátek, kde vrah volal lidem, ptal se jich na otázky a pak je zabil. "Nesleduji horory, ale asi ostří." Zalhala jsem. "Lžeš! Lhát se nemá Lauro!" Chtěla jsem říct ne, ale něco mě bodlo do zad. "KURVA!" Vykřikla jsem bolesti a otočila se. Vrah v masce ducha a černém plášti či co to je. Krvácela jsem. Bolelo to. Jen jsem na něj zírala do té doby než mě bodl do břicha. Chytla jsem si břicho a vzdychala bolestí. Bodl mě znovu a to jsem se už odvážila utíkat. (To nedává smysl more) Rozeběhla jsem se nahoru a házela na něj různé předměty. Bylo to k ničemu! Byla jsem pomalá a slabá z tolika ztráty krve. Zakopla jsem a on mě chytil. Byl nademnou, brečela jsem. Chtěl mě bodnout a taky bodnul. Křičela jsem o pomoc. Bodal mě víc a víc, kopala jsem a snažila se přežít ale nedokázala jsem to. Bodnul mě do hrudníku a pak podříznul krk. To jsem už zdechla.
Elizabeth Homesoul.
Ráno, opět škola. Vyhrabala jsem se z postele a šla si dát ranní sprchu a poté udělat ranní hygienu. Poté jsem se šla převléct, vzala jsem si na sebe růžový top a růžovou uplou krátkou mikinu od Juicy Couture a k tomu mini sukni.
Namalovala jsem se a pak si nachystala věci do školy, obula si svoje Adidas forum mid boty a vyrazila do školy. Máma ani táta nejsou doma. Máma by nevadila ale táta jo, ten zmrd.Ve škole jsem se setkala s Tomem, Billem a Bellou. Bella ví vše jako první. "Hej buzny, slyšela jsem, že Laura Manson byla zabita! Našla ji jeji matka s bodnutím od nože po zádech, břiše a dokonce i v hrudníku! Kurva já mám teď strašný stresy ani do školy jsem nechtěla! Chudák Laura!" Řekla Bella a já byla zmatená stejně jak Tom a Bill. (Doopravdy to kluci ví, nečekaně) "C-cože? Laura? Zabita? Ty vole, tak to je masakr." Řekl naopak Tom, vypadal nervózně ale to asi z toho že se bál. "Já ji stejně neměla ráda, ukecaná štětka." Řekla jsem já, všichni tři se na mě podívali. "Všichni jsme teď podezřelí a ty jsi právě teď zněla jako vrah, Beth." Řekl Bill. Pane bože, že já mluvím. „Já? Hej však se bojím krve a nožů!" Uchechtla jsem se. „Též pravda" Uchechtl se naopak Tom. „A navíc, ty jsi moc nudná na vraha." Řekla Bella. Jen jsem Protočila očima a koukla na ni. „Tak pokud tě někdy příjdu zabít tak pak nebreč." Zavtipkovala jsem. „Sorry ale mě to přijde jako prdel. Nějaký random vrah v masce jak z Ostří." Dodala jsem a všichni jsme se uchechtli pak jsme se vydali do třídy.
Po škole jsem došla domů bez problémů a dost jsem se nudila. Sedla jsem si za bicí a začala hrát, aktivita kterou dělám skoro pořád. Začala jsem hrát Eyeless od Slipknot, moje ruce ty vole to nezvládaly. Po dohrání jsem slyšela otevření hlavních dveří tak jsem z pokoje zakřičela „Ahoj". Na odpověď mi přišlo jen „Sklapni čubko" Takže super, ožralý táta. Radši jsem šla učit protože pokud bych dělala něco jiného, zmlátil by mě a klidně i podřezal. Učila jsem se a učila, venku už byla tma. Máma byla také doma. Bylo už 19:26 a máma mě volala dolů na večeři tak jsem tam přišla a sedla si. Rohlík s rybičkovou pomazánkou a k tomu horké kakao, otec měl párky a pivo k tomu. Jako vždy.
Popřáli jsme si dobrou chuť a máma začala mluvit o tom vrahovi a ať jsem opatrná. Na vše jsem jen kývala hlavou a když jsem dojedla tak jsem zanesla talíř s hrníčkem, poté jsem odešla do svého pokoje přemýšlet, jestli si umyju vlasy. (Jako já🥰)
Nakonec jsem se rozhodla že na to seru. Vzala jsem si triko od Toma takže ho mám vážně velké a tanga, pak jsem se odebrala do koupelny, vysvlékla se, pustila vodu a začala se umývat. Vylezla jsem ve 20:26 jak obvykle, vždy si tu vodu spíše užívám.
Oblékla jsem si tanga a Tomovo triko, kurva to tak nádherně voní. Zhasla jsem světla a odešla zpět do pokoje, lehla jsem si na postel a podívala se na mobil jestli mi nenapsal Tom, nenapsal. Divné, vždy mi píše. No nevadí, asi je s Billem. (Ne, honí si na její fotkou třeba.😍) Ležela jsem a nudila se, tak jsem si zapnula toho hada a hrála hada. (Je rok 2006 jo a já hada hrála v roce 2020 s kámoškou protože měla nokii 3310)
Hada jsem hrála tak dlouho že už bylo kolem 21:00 a já stejně byla unavená tak jsem vypla mobil a šla spát.
ČTEŠ
Nezabíjej mě, prosím! - Tom Kaulitz x Vřískot
Kinh dịTento příběh je spojován s filmem "Vřískot". Nebudou tam postavy jako z filmu ale hlavně mé vymyšlené. Doufám, že si příběh užijete. Rok 2006.