2024 23 Mayıs
Saat sabaha karşı 05.00 di yine güneşli bir gündü. Güneşli günlerden nefret ederdim güneşli günlerde insanlar mutlu olurdu annem Fatma böyle söylemişti. Beni küçük yaşta dövüş kurslarına vermişti hep erkeklerden daha güçlü olmamı isterdi. Farkında değildi belki ama bana hep erkekleri kötülemişti babamın iş kazasında öldüğünü söylemiş. Beni hep sevgisiz büyütmüştü.
Sayesinde insanlardan nefret eden bir katile dönüşmüştüm. Evet doğru duydunuz bir katil. Sevgisiz bir çocuk olduğumu söylemiştim kimse bana sevgi göstermediği için yanlış yollarda büyütülmüştüm. Düşüncelerim arasında telefona tamda saatinde bir mesaj gelmişti.
11.sokak 5 numaralı daire. Dikkatli ol.
Bu mesajın saati bile değişmezdi. Her gün aynı saat adres gelirdi ve hep yanında dikkatli ol yazısı olurdu. Genellikle onlar bana uyardı çünkü benden korkarlardı. ben kim miyim Elsa biraz çocukça ve saçma gelebilir. Tüm dünya beni böyle tanır sebebi kurbanımı öldürmeden önce her yeri soğuk yaparım. Bu benim tarzım.
**********************
Düşüncelerimi bir kısma bırakıp hazırlanmaya gittim.
Her zamanki gibi siyah bir tayt ile bir kapşonlu giydim üstüme her zaman ki gibi kendi kokumu sıkıp sacımı üsten topladım ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Arabamın olduğu yere gelince durdum her zaman ki gibi Furkan başıma bişey gelmesin diye beni izlettiriyordu. Bana aşıktı anlaya biliyorum ama her zaman kardeşim gibiydi. Düştüğümde beni kaldıran tek kişi oydu. Başımla etrafa selam verip arabaya bindim.
Yarım saatin sonunda eski bir binanın önünde durdum. Öldüreceğim kişi kırklı yaşlardaydı kolay olacaktı. Sessiz bir şekilde kapısının önüne geldiğimde kapıyı açmak için biraz uğraştım. Sonunda evdeydim. Yavaş adımlarla küçük bir odanın önüne geldiğimde durdum. Siyah eldivenimi çıkarıp elime geçirdim. Acele etmiyordum kurbanım ölmeden önce bir az daha uyuya bilirdi. En sonunda odaya girdiğim de tam tahmin ettiğim gibi uyuyordu.
Çok soğuk olan bıçağımı çıkarıp teni ne değdirdim bi yanda sıçrayarak uyandı. *Günaydın uyuyan güzel* dediğimde bana boş gözlerle bakmaya devam etmişti. *sen kimsin, evime nasıl girdin* korkudan sesi titriyordu daha çok eğlenmeme sebep oldu. Onunla daha fazla konuşmama gerek yoktu. Bıçağımı kaldırıp tam kalbine beş kez sapladım. Bilinci tamamen kapandığına emin olduktan sonra son sözümü söyleyip evden çıktım.
*İyi uykular.*
*********
Siyah eldivenimi ve bıçağı yok ettikten sonra yavaş adımlarımla arabaya gitmeye koyuldum. O sırada telefonuma bir mesaj geldi Furkan'dandı.
Acil eve gel bişey buldular.
O an sanki beynim durdu başıma gelebilecek her ihtimali düşünmeye başladım sakin olmam gerekiyordu.
Hemen arabaya binmiştim. Tek bir yanlışım hayatımı bitirirdi derin derin nefes almaya çalıştım. Hem hızlı nefes alışımdan hem de stresten başım dönmeye başlamıştı. Normalde böyle olmazdım ama içimde kötü bir his vardı.
YOU ARE READING
GEÇMİŞTE KALANLAR
Teen FictionGeçmişini unutmak üzere kendine yeni bir hayat kurmak üzerine her şeni yok etmek isteyen Elisa uzun çalışmalar sonucu katil olur amacı kendine zarar vermek isteyenleri yok etmektedir ama işleri fazla kaçırır . Eskiden her anında yanında olduğu çocu...