ilk ve son

25 2 89
                                    

Arkadaşlar selamm
Bakın şimdi rica ediyorum burda okuyacaklarınızı ciddiye almayın tamamen eğlence amaçlı öylesine yaptığımız bir şey. Yani her cümle için Maksimum 5 saniye falan düşündük o kadar uğraşsız bişey
Aisa-0606 kendisi ablam sayılıyor onunla yaptık böyle her ne boksa işte of okuyun geçin lütfen

_________________________________________

Yıl 2013

Yeni bir grup oluşuyor, 7 kişilik bir grup. Belkide ileride sektörü sallayacak bi grup.

Tüm grup toplanmıştı hepsi birbiriyle kaynaşıyor konuşuyordu. Biri hariç, Jungkook. Utangaçlığından olsa gerek hiç kimseyle konuşmuyordu, sadece bir köşede onları dinliyordu.

Bu sayede Taehyung'un dikkatini çekmişti. Taehyung, ne kadar yanına gidip onunla konuşmaya çalışsada aldığı kısa cevaplar yüzünden hâlâ utandığını anlamıştı.

"Hey Jungkook! Gelsene buraya." Grup etkinliklerine onunda katılmasını sağlamaya çalışıyordu.

Yıl 2019

Jungkook artık belkide Taehyung ve üyeler sayesinde çok daha sosyal ve konuşkan biriydi. Eski utangaçlığı yoktu üzerinde. Grup etkinliklerine daha çok katılıyordu ve üyelerle oldukça samimileşmişti bunca yıldan sonra.

Taehyung ona oldukça yakın ve samimi davranıyordu. Bazen birlikte uyuyorlardı mesela yada sürekli yanaklarından, alnından, ensesinden öpüyordu Jungkook'un.

Jungkook artık onu abisi olarak gördüğünü sanmıyordu. Çok daha farklı hissediyordu ona karşı. Oldukça farklı.

Zaman geçiyordu, Jungkook Taehyung'a aşıktı anlamıştı bunu. Çünkü gece gündüz, konserde veya provada her an onu düşünmesinin başka bir anlamı olamazdı. Seviyordu onu Jungkook.

Fakat bunu şimdiye kadar hiç kimseye söyleyememişti. Hep içine atmıştı, hiç kimse Jungkookun, Taehyung'a karşı hissetiği duyguları bilmiyordu.

Yıl 2020

Bir röportajdalardı.

Muhabir bir soru yöneltti üyelere doğru. "Jungkooku neyiniz olarak görüyorsunz? Sadece yakın bir arkadaş mı? yoksa en küçüğünüz olduğu için kardeşiniz gibi mi?"

Jungkook çaktırmamaya çalışarak taehyunga baktı, ne diyeceğini duymak istiyordu. Keşke duymasaydım diye geçirdi içinden. "Jungkook benim kardeşim gibi."

İşte o an ağlamamak için zor tuttu kendini. Bir anda tüm umudunu yitirmişti sanki. Hem sonuçta kimse kardeşi gibi gördüğü biriyle olmak istemezdi değil mi?

En iyisi artık ona daha fazla yaklaşmamaktı.

Yıl 2021

jikook shipi gündemden hiç düşmüyordu şu sıralar. Ve üyeler farklı sanatçılarla şarkı söylüyorlardı. Yine bir röportajdalardı ve Taehyung bu muhabirden hiç haz etmemişti.

Taekook BasıldıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin