Lütfen yorum yapmayı unutmayın
...
"Baba! Dori'li çantamı bulamıyorum"
Seungmin, Küçük çocuğun söyledikleri ile zorlukla gözlerini açtı. Film gecesinin üzerinden geçen üç gün kendisi için oldukça yoğun geçmişti. Fazla yoğun geçmişti hem de.
Telefonları susmamış, şirkete gitmek zorunda kalmış, küçük tatilinde bile üst üste birçok toplantıya girmişti. Gece de genel olarak uyuyamamıştı. Eğer gece halletmezse gündüz hiç zamanı kalmayacaktı ve Bae ile hiç zaman geçiremeyeceklerdi. Bu yüzden tüm işlerini dün gece halletmiş, şimdi birazcık uyku için yalvaracak hale gelmişti. Hızlıca elindeki zift kahveyi sıcak olmasını umursamadan kafasına dikti.
Ardından kendine seslenen oğluna seslendi
"Kapının arkasında, kulpa asılı!"
Odasında olan, büyük ihtimalle odasını darma dağan eden oğluna sesini duyurmak için hafif bağırdı. Seslenişinin ardından birkaç saniyelik sessizlik oldu ardından bir ses duyuldu
"Buradaymış!"
Seungmin gülümsedi. Saatine çevirdi gözlerini. Bae'nin resim kursuna daha üç saat vardı ancak küçük çocuk her resim dersi olduğu gün heyecanla üç, bazen dört saat erkenden çantasını hazırlardı.
Küçük çocuk oldukça yetenekli ve hevesliydi sanat konusunda. Seungmin onu bu konuda en iyi şekilde destekliyordu. Genel olarak oğlunu hiçbir şeyden eksik tutmamaya çalışıyordu. İngilizce kursu, sanat, hatta sırf belki yeteneği vardır da erkenden keşfedelim diyerek gönderdiği birkaç dal daha.
Tabii küçük çocuk genel olarak sadece resimi kabul etmişti. İngilizce kursuna ise aylar önce başlamıştı küçük çocuk. Seungmin, Bae'nin oldukça zeki olduğunu biliyordu. Küçük çocuk yaşıtlarına göre oldukça ilerideydi birçok konuda. Bu yüzden dil kursunda zorlanmıyordu çok fazla. İngilizce ve resim kursu hariç anaokuluna gidiyordu küçük çocuk. Öğretmen Jae sayesinde resim yeteneğini keşfetmişti Seungmin. Yönlendirilmesi ile Bae'ye sormuş, aldığı onayla hızlıca güzel bir kurs bulmuştu.
Bu hafta izinde olduğu için genel olarak Bae'nin her şeyiyle kendisi ilgilenmişti. Küçük çocuğun okulundan bir haftalık izin istemiş, bütün haftayı beraber geçirmek isteyen oğlunu kıramamıştı. Çoğu zaman sırf Bae için evden işleri götürmeye çalışır, toplantılar ve yeni iş teklifleri için şirkete giderdi.
Seungmin'in işlerinin olduğu gün Bae, Yunho ile kurslara, okula, gezmeye giderdi.
"Baba! Bak Dori çok mutlu!"
Seungmin birden yüzüne yüzüne tutulan çanta ile gülümsemeye çalıştı. Bu mavi balığa kesinlikle kıl oluyordu gereksiz bir şekilde.
"Fazlasıyla mutlu gözüküyor"
Bae, babasının sesindeki tını anlamasa da komik geldiği için güldü. Seungmin oğlunun kıkırdayışına gülümsedi. İkilinin arasında kısa bir sessizlik oluştu. Bu sessizliği bozan yine Bae oldu.
"Felix amcam ne zaman geri dönecek"
Felix'in yaklaşık bir hafta önce Amerika'da ki konserleri için hazırlanmış, gitmeden bir gün öncesinde hem kendisiyle hem de Bae ile vedalaşmıştı. Bae onun vedalaşmak için geldiğini öğrendiğinde ağlayacak gibi olsa da Felix anında onu güldürmeyi başarmıştı. Tabii Seungmin onu uğurlarken ikili yine birbirine yaşlı gözlerle bakmıştı. Bunu Seungmin de dahil kimse engelleyemezdi.