III
Kendinizi dinlediniz mi hiç? Sessizliğinizi en çokta kaybolmuş ruhunuzu. İnsanlar aşık olur hiç aşık olmamış birine göre aşk heyecan vericidir, aşık olmuş biri için dünyanın en eşsiz duygusudur fakat aşık olup kör düğümleri gören kişiler aşktan nefret eder. Öyle kör bir his olduğunu düşünürler ki sanki birini beğense bile yaralanıcak gibi hissederler.
Kalplerinde öyle derin yaralar vardır ki en ufak biri dokunsa yarası sızlayacak, derinleşecek gibi hissederler.Aşk bazı insanların kabusudur, Aşk bir kabusdur. Taehyung'un mavi saçları onun denizinde boğuldukça oluşmuş olan mavileridir. Kırmızı korkutur taehyung'u çünkü kırmızı ateşi simgeler, kötülüğü, cehennemi onun için aşkı temsil eder.
Belki de taehyung'u daha iyi anlamak için geçmişe gitmeliyizdir.
06.01.2021
"Onca şeyin yalan olduğunu mu söylüyorsun bana sehun!" Taehyung'un aşktan gözlerinin kör olduğu sevgilisinin kendisine onca kez aldatmış olmasına rağmen tekrar tekrar affetmekten bıktığı bir gündü işte. "Evet her şeyin yalan olduğunu söylüyorum ve şimdi buradan siktir olup gidiyorum seninle uğraşamam taehyung"
Kapının kapanma sesi ve adım sesleriyle bu dünya da tek sevdiği kişinin de hayatından çıktığını anlamıştı taehyung. Kalbi öyle acıyordu ki sızlıyordu, acı çekiyordu ve ona şu anda yardım edecek kimse yoktu, hiç bir zamanda olmamıştı.
Göz yaşları bütün acısını çıkarmak istiyor gibi akıyor, beyni her şeyi unutmak ister gibi bağırıyordu.Taehyung'u acıtan sevdiği adamın gitmiş olması mıydı? Yoksa onu aldatmış olması mı? Belki de hepsiydi. Hepside acıtıyordu şu an. Öyle acıtıyordu ki kalbinde ki kin duyguyu kalbini paramparça etmek ister gibi ayaklanmıştı. O zamanlar kahverengi'nin koyusu olan saçlarını yolmak, Aşk denilen sikim sonik o duyguyu kusmak istiyordu.
Bir daha aşık olmayacaktı!
Bir daha duygularını belli etmeyecekti!
Sevmeyecekti bir daha!Taehyung o gün duygularını kinle kaplanmış kalbinin kilitli kapısına saklamıştı. Aşk denilen duygu ise kilitli sandığı ama kilitli olmayan bir odanın içindeydi. Taehyung'un duygusu doğru kişiyi bekliyordu belkide. Taehyung ne kadar inancını kaybetmiş olsa bile aşk olan tarafı onu engelleyecekti. Eskiden kini ile parçalanmış olan kalbi bir gün biri tarafından sağlam bir şekilde dikilecekti. Onun yaralarına yara bandı yapıştıracak birine değil dikişler atıp, öpecek birine ihtiyacı vardı.
☀️
Taehyung yataktan bütün öfkesiyle bir anda uyanmıştı. İğrenç bir kabus görmüştü. Onun için kabus gibi olan o günü kabusunda tekrarlamıştı.
Terli bir şekilde yataktan kalkmış ve lavobaya doğru söylenerek yürümeye başlamıştı. "Amınakoyayım böyle kabusun"
Kısa bir duş ardından çantasını da koluna takıp okula doğru yol aldı taehyung. Bir yandan da telefonuyla oyalanıyordu ancak tam önünde ki bir bedene çarpacakken biri onu geriye çekmişti. "Mavi sen herkese çarpar mısın böyle?" Ha şu kırmızı saçlı çocuk. Taehyung kırmızı saçlara baktığında iğrenir gibi bir surat ifadesi takınmış ve konuşmuştu. "Aynen çarparım ben herkese" kızıl saçlı oğlan üzgün bir surat yapıp yanıtlamıştı "Hadi ama hep soğuk musun böyle mavi" taehyung karşısında ki kızıl saçlı oğlanı takmayıp okula çoktan girmişti. Sınıfa girer girmez dün üstünde olan bakışlar bugün yok olmuştu taehyung bunun için tanrıya şükürler edebilirdi. Sırasına oturduğun da sırasına çizilmiş kırmızı ve mavi iki kalbi gördü. Sınıfın kendisine bakmasıyla vereceği tepkiyi izlediklerini fark etmiş ve yanına koyduğu çantayı alıp bir arka sıraya geçmişti. Bu sınıf taehyung'un saçlarını boyamasına sebep olacaktı.Fakat mavi ve kırmızının mükemmel uyumu onu da etkileyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıre And Water | TAEKOOK
FanfictionAteş ve suyun muhteşem birleşimini gördünüz mü? bunun en büyük açıklamasını ateş olan Jeon Jungkook ve su olan Kim Taehyung açıklayabilir.