BÖLÜM 1

87 5 12
                                    

055*4: NABER ASKIMMMMMMMM
055*4: nasilsinnn
055*4: ben çoookkk iyiyim valla

atisimm: iyiyim de, siz kimdiniz?

055*4: korkma
055*4: hamile değilim senden
055*4: HALANAKAJAKAJKA

atisimm: sağ ol bacım içimi rahatlattın vallahi.

055*4: rica ederim askım
055*4: neden iyisin diye sormadın hayret

atisim: neden iyisiniz

055*4: sonunda sana yazdım!!!!!!!

atisimm: harbi lan sen kimsin ve nereden buldun
atisimm: fan falan mısın
atisimm: nolur yayma numaramı falan ya

055*4: HALAHALAHALŞAJAİAJDŞW
055*4: yok fanin değilim
055*4: yani evet faninimda sana takintili değilim
055*4: yani tamam takıntılıyımda o anlamda değilim

atisimm: fazla uzattın

055*4: ÇOK KABASIN ATALAY

atisimm: atalay ne amina koyim ya
atisimm: ATA ADIM ATA

055*4: tamam atisimmmmmmmmmm

atisimm: harbi uzattın ha

Ve artık mesajlarım gitmeme başladı. Engellemişti. Bunu bekliyordum zaten. Ki bu benim numaram değildi. Arkadaşımın numarasıydı, benim de tek bir tane arkadaşım yoktu.

Omzum düştü, ne kadar bekliyor olduğum bir olası durum olsa bile yine de hayal kırıklığına uğratıyordu insanı.

Gözlerim Sılaya değdiğinde, anlamıştı. "Engel mi?" dedi. Kafamı aşağı yukarı salladım. "Ben sana demiştim. Salaksın salak. Neyin peşine düşüyorsun? Götü kalkmış bir pezevenk işte." O böyle dedikçe daha da kötü hissediyordum. Tamam, ona karşı bir öfkesi vardı ve bunu da sözlerle dile getiriyordu. Ama ben onu seviyordum. Keşke demiştim bir çok kez ama olmamıştı.

Kafamı masaya yatırıp konuşmaya başladım. "Böyle demesen olmaz mı?"

"Sen seviyorsun Gökçe, ben değil. İstediğim kadar söverim, götü boklu patronuna."

"Patron falan deme ya." İçim gittikçe kötü oluyordu.

"Ne? Yalan mı söylüyorum? Bildiğim kadarıyla onun sadece menajerisin."

"Yok. Doğru söylüyorsun."

Onun sadece bir çalışanıydım. Görmüyordu beni. Görmekte istemiyordu.

"Ver bakayım, okuyayım." dedi. Onun telefonundan yazmıştım. Kollarımın altında olan telefonu ona uzatmıştım.

Bir süre geçtikten sonra gülmeye başladı. "Sen baya aşıksın Gökçem ha." dedi. Kafamı kaldırdım, anlamıştım alakasını.

"Salak mısın Sıla? Boşu boşuna mı çekiyorum götlüklerini." dedi. Daha yüksek sesle gülmeye başladı. Anlamaz bir şekilde ona bakıyordum.

"Harbi götlük ya... Üzülüyorum sana. Sadece menajeri olsan paranı alıp her gece sövüp duracaktın. Ama şimdi... Ondan hoşlanan, sokaktaki üç kızdan birisin." dedi.

"Sıla, çok üzerime gidiyorsun." dedim. Zaten ağlayasım vardı. Benden nefret ettirmeyi çalıştığını biliyordum ama yine de üzüyordu.

"Aptal mısın? Ben olmayan bir şey mi söylüyorum? Bunlar gerçekler, gerçekleri gör diye böyle söylüyorum. Seni düşünüyorum. Kendini komik duruma düşürüyorsun." dedi.

Evet, belkide öyleydi. Belkide kendimi komik duruma düşürüyordum. Ama aşıktım. Ve aşkım için her türlü duruma düşmeye hazırdım.

GÖRÜNMEZ | textingWhere stories live. Discover now