🌷•6

35 3 9
                                    

Heloooo yeni bölümmm
bölüme geçmeden önce multishipper olduğumu belirtmek istiyorum <3
Bu bölüm biraz özleminizi gidermek ve hikayeyi biraz derinleştirmek için yazdım. Azıcık da kaos 😈

Kozmos
Yaygın olarak bahçe kozmosu veya Meksika aster olarak adlandırılan Cosmos bipinnatus, Amerika'ya özgü papatya ailesi Asteraceae'de orta büyüklükte çiçekli otsu bir bitkidir. Türler ve çeşitleri ve çeşitleri, ılıman iklim bahçelerinde süs bitkisi olarak popülerdir. Bu çiçeğin tipik anlamı "aşk çiçeği" dir. Bu çiçek genellikle kişinin en derin sevgi duygularını göstermek için kullanılır.

+Hyunjin+

İngiltere'ye sevgilimin yanına gelmiştik. O kapıyı açınca direk boynuna yapışmıştım. O ise gülerek beni dudaklarımdan öpmeye başladı

S: Burada yapmasanız mı Felix?

F: Ah! Kusura bakma Seung. Biraz özlemişim...

Son cümlesini bana bakarak ve gülümsüyerek söylemişti. Ona sımsıkı sarılmıştım.

H: Bende seni özledim!

Gülerek hizmetçilerin bize özel hazırladığı sofraya oturduk.

F: Görüşmeyeli aylar olmuştu. Lee Know'u da görmek isterdim.

H: Seni ekti resmen ya görüyor musun sevgilim...

Felix güldü.

S: Hala zaman bulamadın mı yanımıza uğramak için?

F: Aslında Hyunjine yarın geleceğimi haber vermek için yazmıştım. Kahvaltı falan deyince bebeğim aç kalmasın istedim.

Sevgilime sarıldım.

H: Yaaaa Felixxx! Hiç öyle bir şey yapmana gerek yoktuuu

S: Sevgilinin yanında tam bir bebeğe dönüşüyorsun Hyunjin.

H: Sanane be! Sevgilimin yanında bebek olmayacağımda kimin yanında olacağım?!

Felix bu hallerimi hep tatlı bulur. Gerçi beni her zaman tatlı bulur ama olsun. Tatlı buluyor işte canım yaaa.

F: Kaç ay oldu ben gideli kalbinde yok mu birisi Seung?

S: Yok diyebiliriz...

H: Ay sevgilim sen daha neler olduğunu bilmiyorsun değil mi ben sana herşeyi ıncığına cıncığına kadar anlatayım. Dinle bakalım beni

Felix heyecanla beni dinlemeye başladı.

+Bang Chan+

Hesabındaki fotoğraflar çok tatlı...

Hesabındaki fotoğraflar çok tatlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Chan stalk yapma ayıb)

O anı düşünmekten işime odaklanamıyordum...

-Dün akşam-

Florist🌷 •Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin