Lehmiä lentää1

17 4 8
                                    

(kukaan ei sit kysy et mikä tää stoori on!löysin vaa söpön lehmä kuvan jote aattelin kirjottaa sit vähä stoori.okei kiitos ja menemme nyt tarinaan)

Olli:

Huomenna alkaa ensimmäinen koulupäivä ylä-astetta.En tiädä mitä mieltä olen siitä.Alakoulussa oli ainakin samat opettajat.No onneksi koko ystävä porukka tulee samaan kouluun.No nyt pitää käydä nukkuu jotta jaksan huomenna.

(Ollin uni)

Kävelin niityllä talomme takana.Näin yhden lehmän ja se sai minut hymyilemään.Rakastan lehmiä.Ne ovat niin rauhallisia,aivan kuten minä.Yhtäkkiä huomasin yhden lehmän hyppäävän ylöspäin ja lentävän?Erikoista.Kohta näkyi seuraava lehmä joka hyppäsi ja lensi.Seuraavassa hetkessä koko sininen taivas oli täynnä lentäviä lehmiä.Lehmät lensivät erikoisissa asennoissa.Yksi näytti joogaavan.Lehmiä törmäili toisiinsa mutta ne vain jatkoivat elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Heräsin mutta en noussut heti ylös.Yritin muistella untani.Siinä oli lehmiä jotka lensivät.Nyt muistan.Otin kynän ja paperia yö pöydältäni ja kirjoitin kaiken ylös mitä muistin unesta.Tykkään pitää kirjaa unistani.Useinmiten uneni liittyvät maatillalle missä asun.Joskus ne saattavat littyä myös kaupungiin tai jonnekkin muualle.Noh nyt pitäisi keksiä nimi uudelle unelleni.Lehmiä lentää on hyvä.

Kävelin alakertaan.Äitini,isäni,pikkusiskoni Olivia ja isoveljeni Jussi olivat jo alhaalla."Moro mitä Olli?"Jussi sanoi ja antoi ylävitosen minulle."Eipä mitään ihmeellistä.Näin hauskaa unta.Mis Paula on?"vastasin ja kysyin uuden kysymyksen."Aaa se on viel ylhääl.Eikä Paulaa saanu kutsuu Paulaks!Muistaks?"Jussi vastasi."Eiku nii,muistan,"vastasin ja otin puuroa mitä äiti oli tehnyt.

Olin saanut kaiken tehtyä joten olin valmis lähtemään kouluun.Minä,Jussi ja Pauli menemme samaa matkaa kouluun.Tommi,Niko,Aleksi,Joel ja Joonas tulee vasta myöhemmin.Jussi ja Pauli ovat minua vain vuoden vanhempia molemmat mutta ovat jääneet kerran luokalle joten he ovat samalla luokka asteella minun kanssa.

Pääsimme koululle jossa näin rakkaat ystäväni.


words 243

tälläne tuli sit kirjotettuu.en tiiä miten aktiivisesti jaksan kirjottaa tätä mut yritän ainaki.okei muistakaa nukkua tarpeeksi kullannuput:3

rakkaudella:miisa<3

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 17 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Lehmien viemääWo Geschichten leben. Entdecke jetzt