got bile iki parçayken biz niye yalnızız?

11 0 0
                                    


Bak güzel kardeşim benim sakin bir hayatım vardı. Üniversite kapısında seni gördüğüm gün hayatım kaydı. Aynı sınıfta olduğun sınıf arakadaşından sosyal medyanı aldım, bekle senin artık bende yerin ayrı.

Bak güzel kardeşim ben kariyer düşünen biriyim, derslerim iyidir ve dün üniversite kapısından içeri girdim.

Eski sevgilim 2 yıl önce bir işe girdi. Çalıştı didindi, doğum günümde bir akıllı telefon hediye etti. Ben anlamam bundan pahalıdır dedim o bana Instagram'ı öğretti.

Tatilde boş vakit çok tabi elimde Instagram'da gezinirken kenarda birden senin postun belirdi. İlk hesabına girdim, sonra gerisi geldi. Birisi görse yemin ederim deli derdi.

Sonra umursamadım bana diyeceklerini, keşke o zaman bilseydim başıma gelecekleri..

Kaptırmışım kendimi, çevremi dışladım camdan dışarı onun adını bağırmaya başladım.

Evde yüksek sesle duygusal müzik çalışıyordum, huzursuzluk yaratmaktan gitarımdan oldum. Annem de tabi bende bi gariplik farketti hatta Instagramımı kapatmaya cüret etti hayır diye bağırdım, beni odama kilitledi. Biraz üzüldüm sonra mahvettiğim hayatıma devam ettim.

Üç ay daha univestide kaldım annem hâlâ yüzüme bakmıyor, ilk defa kendimden utandım. İyi dedim. Hepiniz gidin.

Telefonu aldım, sokakta dolaşmaya başladım. Kulağımda müzik çalarken ben hâlâ o'nda kaldım.

Bak güzel kardeşim, beni fark et artık. Senin yüzünden sokaklarda aç susuz kaldık. Gelen geçen dilenci sandı para atmadilar. Bütün gün fotoğrafına baktığım için galiba. Annemle de barışmadım bu arada.

Eve arkadaşlarım gelmiş, nerde bu kız? Diye sormuşlar. Annemler sonunda beni yolda buldular, bana sayıp sağmalayıp telefonumu da aldılar.

Üniversitem bitti, iletişimim de kesildi. Yurttan çıktığımda ilk iş anneme ulaştım, dedim bunun yüzünden.

Mutlu musun ha, söyle. Mutlu musun?
Şu an gece üc ve büyük ihtimalle uyuyorsun. Ben ise uyuyamıyorum şu an.

Hayatımı mahvettin. Senin yüzünden arkadaşlarım beni aşağıladı ve sonrasında annem benimle kavga etti.

Ama dur sen bunlar iyi günlerin. Bakalım mahkemedeyken de böyle gülecek misin? Düşününce zaten seni hiç sevmemiştim. İlk başta çok güzeldi, sonrasında çok değiştin.

Çapkın herif. Bizim sınıfa adım attığın, sohbet ettiğin, o kızın yanında olmadığı günleri özledim.

Eski flörtlerindenim, bekle. İki saate gelicem, sevgililerinden seni ayırınca bir tek ben gülücem.

- Bak güzel kardeşim, yazdıkların sonunda geldi. Beni seviyor olman inan beni mutlu etti. Sence bu bağımlılık mı yoksa aidiyet mi? Bu derece fanatiklik biraz fazla değil mi?

Güven bana dersem eğer ben bir bok değilim. Benden beklentilerini karşılamayabilirim.

Ben de sevdim elbet, ben de aşık oldum. Ben de sevdiğim için depresyona girdim, çok kötü hâldeydim.

Ben ang değilim, kral değilim, erkang değilim. Bir öfkeli baba, bir kurşun ve ölür giderim.

Benim de hoşlandığım oldu, sürüklendim sağa sola. Derin bir nefret duydum görmediğim insanlara.

Ciddiye alman beni gerçekten üzüyor çünkü bilmen gerek. Başka insanlarla neşeni kazanıp gülmen gerek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

universite z.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin