Sağlık Sorunları

147 29 6
                                    

---Mike'ın Gözünden---

Gögüs kafesim kırılmıştı.Ben nasıl işe gidecektim? Off of... Gözümü açtığımda ffp de kalan kız vardı.

Julia:Uyanıyor!

Ben:Ahh... Neredeyim ben?

Julia:Hastanede.

Ben:Ne oldu bana?

Julia:Göğüs kafesin kırıldı.

Ben:Nasıl oldu?

Julia:Toy Freddy tarafından tekme yedin.

Ben:Sen tam olarak olayı anlat.

Julia:Tamam.İkimiz ffp de kalmıştık.Birden Toy Bonnie beni yakaladı.Ben bağırdım. Bağırdıkdan sonra sen geldin ve beni kurtardın.Ffp'den çıkarken Toy Freddy ve Toy Chica önümüze çıktı.Sen Toy Chica'ya tekme attın.O yere düştü ve sonra Toy Freddy senin karnına tekme attı.Olay bu.

Ben:Masraf kaç?

Julia:120 dolar

Ben:Olamaz! Zaten ffp de 120 dolar veriyor.Bizim ev de kiralık!

---Julia'nın Gözünden---

Ben:M-Mike! Bayılıyor! Doktorlar! Yardım edin!(ardından Mike bayılır)

---Mike'ın Gözünden---

Rüyamda sahnedeydim. Bir sürü çocuk vardı.Ben şarkı söylüyordum.Yanımda bir kedi vardı.Oda şarkı söylüyordu. Birden çocuklar ağlamaya başladı.Ve öldüler.Bu rüyayı görünce birden uyandım.

Bu Julia denen kızda bana taktı. Acaba beni seviyormu? Sapıklaşma! Ama bende ona biraz taktım. 

---Julia'nın Gözünden--- 

Julia İçinden:Mike bence tatlı birisi.Bide cesur.

---Ruhların Orada---

MR:Şimdi, planımızı anlatıyorum.

RLR:Dinliyoruz MR.

MR:Robotları zorlayarak ona saldırtabiliriz.

TGFR:Aslında, kulağa mantıklı geliyor.

TFR:Evet, haklısın.

TBR:İşe yarayabilir gibi.

TCR:O halde hemen plana başlıyalım!

TFXR:Ama hangisinin Mike olduğunu nereden bileceğiz?

TFXR Hariç Bütün Ruhlar:NE DEDİN SEN???!!!

TFXR:Yeni gelenleri görmediniz mi?

TFXR Hariç Bütün Ruhlar:Çocuklar ile ilgilenmekten etrafımıza bakamadık ki!

TFXR:Hıh... Benim hiç öyle bir sorunum olmadı çünkü Yeni Bekçiler yanıma kadar geldiler.Hatta onlara robotum ''Merhaba'' bile dedi! Ve birkaç dakika sonra Mike ve yanında tanımadığım 2 kişi daha geldi.Ama Mike diğerleri giderken yanımda biraz daha durmak istediğini söyledi ve bende robotu zorlayarak robota ''SENİ BULDUK MİKE!''dedirtmeyi başardım.Tabi bunu duyunca korku ile bana bakmaya başladı.Sonra bana ''N-N-NE DEDİN S-S-SEN???!!!'' dedi.Bende ona ''İNTİKAMIMIZ ÇOK KÖTÜ OLACAK MİKE!'' dedim.Sonra Mike korkup koşa koşa odamdan çıktı.Sonra içeri İş Verenler'den birisi girdi.Bana bakıp ''Umarım bu doğru değildir.'' dedi.Suratında korku dolu bir ifade vardı.

TFXR Hariç Bütün Ruhlar:Sorun değil, diğerlerini ise hıncımızı çıkarmak için öldürürüz.(Ardından kötü bir kahkaha atarlar ve gözden yavaş yavaş kaybolurlar)

---Bölüm Sonu---

Nasıl ama? Ve bilmeyenlere söylüyorum, Julia<3Mike+Cindy<3SpringTrap.Anladınız siz .s... 

Cindy ve Candy'nin Başından GeçenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin