Devamı ...

109 50 32
                                    

Evet , şimdi geldik en önemli konuya benim nerede kalacağıma arkadaşın yok mu diye sora bilirsiniz ama hayır yani vardı ama ihanete uğradım.  Tek bir arkadaşım var ama o da yurtta kalıyor ve geceleri kimseyi almıyor yurdu.  Yani açıkçası kalacağım kimsem yok. Aslında eskiden sorun değildi ama artık koşa giriş yaptığımız için ve şu an kar yağdığı için üşüyordum açıkçası bildirim geldi.

Önemsiz: Afra sen dışarıda ne
yapıyorsun yoksa yine evden mi kovdular.

Afra : hayır, dolaşıyordum

Önemsiz : inanacağımı mı sandın. Dur bekle şimdi geliyorum

Afra : ama

Önemsiz : aması maması yok
                                                  ( 22 : 45 )

Önemsiz : geldim

Evet karşımda birisi duruyordu. Sanırım  önemsizdi ama her tarafı kapalıydı

Önemsiz : beni takip et

Niye sana inanayım

Dııt

Önemsiz : doğru ama seni burada tek başına bırakamam

Ben zaten önemsiz biriyim

Ama bu sefer mesaj atmadı ve konuştu

Hayır değilsin sen asla asla ama asla önemsiz biri değilsin tamam mı ?

Tamam ama

Aması maması yok

O kadar hızlı konuşuyordu ki sesini tam olarak duyamadım.
Evine gittik yani sanırım eviydi. Ama bana verdiği oda çok büyüktü daha doğrusu evi çok büyüktü yani villaydı.  Gidip duş almamı söyledi yani mesaj attı.
Pijama ve iç çamaşırı verdi. Evet şimdi iç çamaşırı onda ne arıyor diye soracaksınız gelirken bir kaç kıyafet aldırdı zorla. Açıkçası soğuk bir duş almak iyi geldi. Ama biraz utanmıştım çünkü o iç çamaşırlarını görmüştü. Bir günüm böylelikle geçmiş oldu. sabah kalkınca beni arabası ile işime bıraktı ve gitti. İşim ne diye soracak olursanız dansçıyım. Yani stajyerim Fransızcam , Almancam , İspanyolcam , İngilizcem , korecem var. Aslında birazda Rusçam var.  Dersim bittikten sonra gelip beni geri aldı.  Telefonuma baktığımda annemin 58 babamın 184 kez aradığını gördüm.  Ve yine aradılar en sonunda bıkıp telefonu açtım.

SEN NERDESİN LAN KAÇ KERE ARADIK SENİN HABERİN VAR MI

Aniden önemsiz elimden telefonu çekip konuştu.

Sen eğer kızını önemseseydin onu dışarı atmazdın. 

Dedi ve telefonu kapattı. Ve mesaj atıp bu telefonu değiştirmemi söyledi.
   

                       Bölüm sonu...

Bay bay 👋

Hafif esinti gerçek hayattan acaba kimden 
Eğer okuyorsan kendini tanırsın senin yüzünden süs olarak bile kullanamıyorum!!! ama teşekkür'de ederim. Fikir almış oldum.

Piyango ( bir süreliğine durdurulmuştur )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin