"סעמק כמה שאני שונא להיות כאן" לחש פליקס מתחת לנשימה שלו והביט מסביב, הוא ישב בחדר המתנה לרופא.
פליקס היה נער בן 18 והוא עדיין למד בתיכון ובזמן האחרון הולך הרבה לרופא בגלל משהו שהיה בגופו.
"לי פליקס?" "זה אני." "הרופא מחכה לך בחדר מספר 3" המזכירה אמרה ופליקס הודה לה וקם מהכיסא והתקדם במסדרון.
הוא דפק בדלת ושמע קול שאמר לו להכנס, זה לא היה הקול של הרופא שהוא היה הולך אליו קבוע.
כשפליקס נכנס הוא ראה שזה באמת לא היה אותו הרופא, זה היה מישהו אחר.
"שב פליקס, למה אתה מבוהל כל כך?" הרופא אמר ופליקס הנהן קלות והתיישב מול הרופא.
"הכל בסדר? למה אתה נראה לחוץ כל כך?" הרופא המשיך לשאול את פליקס שאלות עד שפליקס החליט לענות, "לא, זה פשוט ש.. אני רגיל לראות את הרופא הקבוע שלי." "אה, אני פשוט מחליף אותו, וחוץ מזה, אני פחות טוב?" הרופא שאל בחיוך ופליקס התהפנט עליו.
הרופא גיחך ותפס את פליקס סורק את גופו ולא מוריד את עיניו, הצעיר נשך את שפתיו והרופא עצר אותו, "וואו פליקס, לאן אתה מסתכל." פליקס נרתע טיפה והביט לצד בלחץ.
הרופא חייך אל פליקס ולא ידע כל כך מה לומר, "לי פליקס אין לך מה להלחץ בוא נתחיל ונסיים עם זה אוקיי?" הרופא אמר ופליקס הנהן במבוכה.
"תשב על המיטה." הרופא אמר ופליקס קם באיטיות והתקדמם אל המיטה.
"בוא אני אעזור לך" אמר הרופא וקם אל פליקס, הצעיר היה עם הגב צמוד למיטה והרופא אחז במותניו והרים אותו למיטה, פליקס קיבל טיפה שוק שלא שם לב איך הידיים שלו נמצאו על החזה של הרופא.
"אה, אמ.. ז-זה בסדר תודה." פליקס הוריד את ידיו מהרופא שגיחך ולקח סטטוסקופ כדי לבדוק את הנשימה של פליקס.
פליקס הרגיש את הסטטוסקופ עובר על חזהו ביחד עם ידו של הרופא, וידו השנייה הייתה על מותנו של הצעיר.
"אתה נראה מבוהל מידי, אולי תדבר איתי תוך כדי? נגיד אולי תספר על עצמך עוד משהו?" "אמ.. א-אני.. אין לי כל כך מה לספר, אולי אתה? מה השם שלך?" פליקס שאל והביט ברופא בעיניים נוצצות.
הרופא גיחך וליטף את מותנו של הצעיר.
"קוראים לי מינהו" מינהו אמר וחייך אל הצעיר שהיה נראה מופתע.
"וואו איזה שם יפה" פליקס אמר בחיוך זוהר ומינהו הרגיש חמים מבפנים.
"אייהה!" פליקס נאנק לשנייה ואחז בבטנו, "אתה בסדר?" מינהו שאל והניח את ידו על ידיו של פליקס שהיו מונחות על בטנו.
"כ-כואב הבטן.." פליקס לחש ומינהו ליטף את מותנו של הצעיר.
פליקס הרגיש בטוח ונשם לאט, "מינהו אני.. חושב ש.. א-.." פליקס נקטע לאחר שראה איך מינהו בוהה בשפתיו מבלי להוריד עין.
הצעיר לא התכוון להגיד לו כלום כי הרגיש לאן זה חותר והוא לא רצה לעצור את זה.
הבוגר אחז במותניו של פליקס בחוזקה ושנייה לפני שהתגלגל מזה משהו מינהו פשוט הסתובב אל הדלת התקדם אליה ונעל אותה.
פליקס בהתחלה ניסה לקלוט מה יקרה עכשיו אבל לא עברו חמש שניות ומינהו מיהר אל פליקס משך אותו אליו מהמותניים ונשק לשפתיו בחוזקה.
"א-אה.. מינהו רגע~" פליקס ידע שזה לא יעזור אז הוא פשוט שתק וזרם איתו.
מינהו נשק לשפתיו של פליקס באגרסיביות וליטף את גבו.
פליקס הניח את ידיו על לחיו של הבוגר שהרים אותו למיטה, הצעיר משך את מינהו אליו מהכתפיים.
שנייה לאחר מכן פליקס עם יד אחת שלו ניסה לפתוח את הכפתורים בחולצה של מינהו במהירות.
פליקס רק חשב מחשבות מיותרות וניסה להבין מה קורה, הוא חשב כל כך הרבה שלא שם לב שהוא שוכב על המיטה ומינהו מעליו, וגופם חשופים אחד לשני.
מינהו נשק לשפתיו של פליקס בחוזקה, והעביר את ידו על בטנו של הצעיר.
"ליקס.." מינהו הביט בפליקס כדי לקבל ממנו אישור, *הנהון*
"אההה~ה מ-מינהו~" פליקס גנח בקול והניח את ידו על פיו, אבל הבוגר העיף את ידו של פליקס ונשק לשפתיו, "אני רוצה לשמוע אותך גונח" מינהו אמר בקול מגרה והגביר את הקצב.
"אהה! פאק~!" פליקס צווח כי זה כאב לו אבל העונג גם הרגיש ענקי.
"פאק פאק! מינהו~! מ-מהר~.." פליקס גנח ללא שליטה ושרט את גבו של הבוגר,
"ממ בדיוק ככה." מינהו לחש ואחז באגן של פליקס בזמן שהוא מגביר את הקצב."אההההה~!!" פליקס לא הפסיק לגנוח שכולם בחדר ההמתנה ואפילו מחוץ שמעו אותו.
פליקס אחז בשיערו והוציא את לשונו מפיו, "אההה~ או~ח!" מינהו ליטף את גבו של פליקס והגביר עוד את הקצב.
"מ-מינהו~ אני גומר!" פליקס צרח ויבב, "תגמור תגמור."
"אהה!!!" פליקס צווח שנייה לפני שגמר.
מינהו חייך ונשק לשפתיו של פליקס בחוזקה,
עברו 10 דקות ושני הנערים התלבשו,
מינהו ניגש אל פליקס ואחזר בידו.מינהו לקח את החותמן ולחץ איתו על ידו של הצעיר, וזה היה המספר שלו.
מאז כשפליקס היה הולך לרופא, אז רק אליו.
הייתי חייבת
YOU ARE READING
𝑜𝑛𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠 (𝑀𝐼𝑁𝐿𝐼𝑋)
Romantik𝑜𝑛𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠 (𝑀𝐼𝑁𝐿𝐼𝑋) ship=MINLIX ⚠️ מכיל ⚠️ -שפה בוטה🗣 -סמאט🔞 -תוכן מיני‼️ -ביאל👨❤️💋👨👨❤️👨 -הומור מיני🫦 -בגידה💔 -אובססיה🖤🔒:( -מניפולציות🔪 -רצח🔫 -אלימות🩸 -הטרדה מינית👥️