1.Bölüm

108 36 113
                                    

1.Bölüm

İki insanın birbiriyle tanışması kadere, tanıştıktan sonra yan yana kalmaları ise onların gayretine bağlıdır.
                               ~  Sabahattin Ali

♡♡♡♡♡♡

Kafenin kapısına doğru yürümekteyim.Kulağımda kulaklık zarif bir melodi , hafif yere sürtünen ayakkabılarım ve yanımdan miyavlayan küçük bir kedi eşliğinde kafeye,kızların yanına gidiyorum .

Dersten çıkmam ile soluğu kafede almıştım .

Hoşgör kafesi , üniversiteye çok mesafesi olmayan küçük bir kafeydi. İki katlı mütevazi biryerdi.Fotoğraf çekinmek için güzel bir manzaraya sahip ve işlekti .Ayrıca fiyatlar uygundu,sanırım en çok bu özelliği dikkatimi çekmekteydi.

Kapının eşiği çiçek saklılar ile dolu ve güzel kokuları olan rengarenk çiçeklere ev sahipliği yapıyordu .Yavaşça içeriye girdim .İçerisi klima dolayısıyla serindi.

Kafe bugün o kadar da dolu değildi, sadece tek tük masalar doluydu.

Kızlar en kenardaki ,4 kişilik masa da, cam kenarında oturuyorlardı.

Eğlenceli bir sohbet içerisinde gibilerdi.

Beni ilk farkeden Dolunaydı .O en dipte cam kenarında oturuyordu . Nil onun yanında ve Lavin ise Dolunay'ın karşına denk gelen sandalyede oturuyordu .Lavin'in yanındaki sandalye boştu belliki benim yerim orasıydı .

Dolunay beni görünce hevesle ,

DOLUNAY;"Mayıs geldi ,Mayıs geldi" diyerek .Şen şakrak sesiyle kızlarında beni farketmesini sağladı .

Hemen kızların yanındaki yerimi aldım .

Nil ve Lavin'in de hoşgeldinleri iletmesiyle .Bugün ki 4 lü acil toplanma mesajının konusu açarak nedenini sordum.

Soruma cevap Lavin'den geldi .

LAVİN ;Konu Dolunay ile ilgili .

-Bu kadar acil diye yazdığın şey inşallah mantıklı bişeydir.

DOLUNAY;Eeee şey

Dolunayın birtürlü söyleyememesine karşın 3 müz aynı anda "DOLUNAY"diyerek sitem ettik.

DOLUNAY;Ben Kaan'dan ayrıldım..

NİL;Siktir et

LAVİN; Oha ciddimisin ?

-Belliydi .
♡♡♡♡
NİL; Birazcık cesaret diyin ya sürekli doğruluk diyorsunuz .

LAVİN ; Hayatta cesaret demem ,güvenmiyorum size .

DOLUNAY;Niye kız ne yaptıkta güvenmiyon bize.

NİL ;He ya sanki  eşşek gibi anır dedik.

Nil'in  sanki yapmamıs gibi örnek verdiği seyi cidden Lavine yaptırmışlardı  .Önce yine Nil sitem etmiş ve Dolunay'da Lavini gazlamıştı.Gaza gelen Lavin iddayı arttırıp  "Ne  yaptırırsanız   kabulüm" demişti ve hatta yapamazsa yemekleri o ısmarlıcağını söylemişti. E laf bir kere ağızdan çıkardı bizde Lavinin bu kararlı duruşunu bozmamıştık.Sonuçta hertürlü eğlence vardı.Bu amansız fikir Nil'den çıkmıştı .Lavine de yapmak düşmüstü .Bir ara sokakta o huysuz eşşeklerin seslerini taklit etmeye çalışmış ve hepimizin mazisine güzel bir anı bırakmayı başarmıştı.

Masanın üstündeki suyu içerken bir yandan da kızların eğlendiren konuşmasını dinliyordum .Konuşma kaldıklari yerden tam hızla devam ediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESKİMİŞ SAYFALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin