2.

13 2 5
                                    

Rüyalarıma girmeye başladı,ve ben sanırım cidden aşık olduğumu fark ettim.Kimse rüyalarıma girmemişti aklıma dahi kimse girmedi.En sevdiği şarkıyı açıp çıktım balkonuma elimde kahvem diğer elimde sigaram.Kahvaltımı yaparken yolu gözlüyordum.Neyse ki bugün kulüp seçecektik.Onunla aynı kulübe düşer miydim diye düşündüm, nasıl öğreneceğimi bilmezken Yoongi aklıma geldi,ulan ne işe yarar bi adammış.

TAŞŞAKLILAR

Jungkook :Yoongi hyung, kulüp seçtiniz mi?

   Namjoon: Sevgilisinin peşinden sürüklüyor bizi,neymiş onun arkadaşları da o kulüpte olacakmış.

Yoongi : Taehyung var merak etme 😉

Namjoon: Jin var mı?
* Bu mesaj silindi*

Jungkook:PEĞQŞSÖFPEÜAŞPFĞS

Yoongi: o da var hyung ne yavşaksın sen de anlamadık sanki 😉

Namjoon: merak ettim oğlum sadece

Jungkook: Fazla merak göte yarrak.

Namjoon: VELETE BAK ULAN,İNSAN HYUNGUNA ÖYLE DER Mİ

        Jungkook: Bi sus la, okula geç kalacağız zaten.

Yoongi: Boks kulübü bu arada.

    Jungkook : Narin Tae ve boks hmm.

Narin tenine zarar geleceğini düşünmek bile çıldırttı beni,boks ona uymazdı tatlı bedenine en fazla kucağımda oturmak uyardı.Siktir ne düşünüyorum ben?

Namjoon ve Yoongi hyungla beraber kulübümüzü seçtik,karşımızda ise onlar vardı.Taehyung ile göz göze gelmemin ardından sırıttım o da bunu anlamış olmalıydı ki yüzünde  bir tebessüm bulundu.O tebessümü bir daha görmek için nelerimi vermezdim.Adeta okyanus gibi gözleri beni kendine çekiyor,ateş gibi olan dudakları beni yakmak istiyordu ve ben diri diri yanmaya,o okyanusta boğulmaya hazırdım.Gülümsemesi de ölüm kadar acı ve tatlıydı.Beni öldürecek ve yaşatacaktı gülümsemesi,kahverengi saçlarının arasında ellerim kaybolur,esmer teninde yolumu bulurdum.

Tam ona odaklanmışken,Namjoon hyung dürttü beni.Nasıl düşündüysem artık Tae karşımda değil yanımdaydı.Heyecandan ne yapacağımı bilemedim,Namjoon ve Yoongi Hyung Jin ve Jiminle konuşurken Taeyle ben kalmıştım,heyecandan kalbim çok hızlı atıyordu sesini duymaması bile mucize benim için.Tanrım ne yapacağım ben böyle, ceza mı ödül mü anlayamıyorum.

Taehyung: Cidden boks kulübünde olman mutlu etti beni.
        

Jungkook: Seninde olman memnun etti beni,ama yapabileceğinden emin misin?yanlış anlama sadece fazla narin geliyorsun gözüme.

Taehyung: Yapamayacağım ama hyunglarım fazla ısrar etti kıramadım.

   Jungkook: İyi ki ısrar etmiş desene,eğer hocalar zorlarsa benimle yaparsın bi başkasıyla değil.

Taehyung: Şimdiden teşekkür ederim, yaparım elbette.

                  Jungkook: Okul çıkışına az
kaldı.

Taehyung:Şükür ki, çok sıkıcı okul.

     Jungkook: seninle vakit geçirsek sıkıcı gelmez aslında.

Taehyung: numaramı al,evde de sıkılmam.

      Jungkook: Ciddiysen veriyorum yaz.

Okul dağıldı, tüm mutluluğum bedenimi sardı karizmam yerle bir olmuştu.Eve gidip yazmak için sabırsızdım elbette ki ne yazacaktım?Selam yazmak çok mu klişe gelirdi?kendimi nasıl beğendirebilirdim bilmiyorum ama yazacaktım bi türlü.

X:Selam Taehyung, Jungkook ben

İleride ki manita:Selam,kaydedeyim hemen.


Jungkook 12C: Sevindim buna ee neler yaparsın?

İleride ki manita: Şarkı dinliyorum şuanlık sonra da kitap okurum herhalde sen ne yaparsın? 

Jungkook 12C: Seni düşünmekten ne yapabilirim
*Görüldü*
* Bu mesaj silindi*

İleride ki manita: beni neden düşünesin ki, yanlışlıkla yazmış olmalısın

                   Jungkook 12C: He evet öyle oldu kusura bakma umarım

İleride ki manit: sorun değil,iyi geceler o hâlde.

Jungkook 12C: Güzel geceler.

ulan balkondan kendimi atacağım,rezil olduğum yetmiyormuş gibi sohbet kesildi.

Save your tears.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin