yeni dönem yeni başlangıçlar

15 2 0
                                    

Online olan dönemden sonra yeni sene yeni dönem başlamıştı. Kızlar daha okulun tadını alamadan okul kapanmıştı.
Heyecanlı ve umutluydular. Özge ve Beyza 600 binmişti çoktan, Sümeyye hala uyanamamisti, Bengisu makyajini yapıyor, eslemde okula varmak üzereydi. Hiç biri bu senenin nasıl geçecek habersizdi.

Hepsi okulun bahçesinde bulusmuştular. Uzun süre sonra hasret gideriyolardi. Bengisu ile Beyza sariliyolardi. Eslemde uzaktan onlara laf yetiştirmekle meşguldü. Sümeyye " Yemekhaneye mi gitsek ya" dedi. Eslem hemen "yok ben yemicem" diye atladı. Ama herkes onayladı ve yemekhaneye gittiler. Kapıdan girdiklerinde herkes onlara baktı. Güzel, akıllı, başarili ,imamhatipliydier. İmamhatipli olan Eslem ve Sümeyye. Daha sonra kart basicaklardi ama hiç birinde para yoktu ve hepsi birbirine baktı. Arkalarında da okulun popüler ve yakışıklı grubu vardı.
" Yemek almayacaksaniz bekletmeyin" dedi ömer ve kartıni basarak gişeden girdi. Bengisu sessiz bı şekilde "züppe"dedi kızlar geri çekildi o sırada da özge ve Beyza kartlarına para koymustular. Yemeklerini aldılar ve yerine oturdular. Masaya oturdukları da Bengisu gözlerini ömerlerin masaya dikti" çok sinir bozucular.". Beyza da hemen "erkek değil mi ondan işte " dedi . Sümeyyede "ay yiyin yemeğinizi" dedi.  Eslem aniden "Erkan başa verir miydiniz?" diye sordu ,Özge " ya bence komünistlik saçma ya " dedi. Eslem"oy değil " dedi ve kızlar gülmeye başladi. Seslerine herkes onlara döndü. Beyza "ne bakiyolarsa sanki hayatlarında ilk defa gülen kız gördüler." kızdı. Yemeklerini bitirdikten sonra tepsilerini bıraktılar. Sırayla Sümeyye Özge Eslem Beyza ve Bengisu . Bengisu elindekileri bırakıp arkasına döndugunde elinde tepsi tutan ömerle çarpıştı. Haliyle ömerin elidekiler hepsi üstüne döküldü...

Mai aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin