Dört kafadar yolda idik önceden aldığımız kelleyi tokat kızıl inişte göl kenarında bir güzel karnımızı doyurduk ve tekrar yola çıktık hedefimiz trabzondu muavin kubilay şoför ağca navigasyon teyo ve son olarak uykucu engin yollarda idik hızımız 160 dan aşağıya inmiyordu orduya hiç mola vermeden girmiştik ordu da aklımıza direk deniz kum ve kızlar gelmişti. Ve direk plajı aramaya baslatik plajı bulduğumuz da tam istediğimiz gibi olmadı hafta içi olduğundan yoğunluk yoktu tabi bu arada engin hala uyuyordu biz Dört kafadar denizin tadını çıkarırken vakit in nasıl geçtiğini anlamamistik ve hemen denizden çıkıp arabaya bindik ve yola devam ettik. Yolda her zaman ki gibi ağca şoför muavin kubilay navigasyon teyo ve uykucu engin vardık teyo 'nun çok ilginç hikaye leri vardır çok uzun zamandır define peşin de bu bizim teyo. Girmediği magra çıkmadığı çukur kalmamış ama sorun elde avuçta bir şey yok biliyor ama boş biliyor galiba ağca desen yıllarca okumuş çalışmış gurbette okumuş birde gurbette zordur. Okumak ama okulu bitir mis bu seferde atanamiyor adam devlete kustu. Adalet kavramı kalmadı adamda yazık engin desen yer içer gezer yatar yani 8 yildir tanıyorum bu böyle bizde böyle kabul lendik ama komik çocuktur durur durur turnayı gözünden. Vurur oyle yani ee son olarak da ben kaldım ben de kendi halinde birisiyim dostlarla ne olursa olsun her türlü varım ....