Hoofd Stuk 1:Het Begin

24 1 3
                                    

Wat ik jullie ga vertellen is een verhaal over een jongen die nooit opgaf en van jonge boer naar Generaal van het belangrijkste land in midellon Arendell.En lees goed want dit avontuur is groter dan ooit.En dit zal je nooit snel vergeten en hier begint het verhaal van de Jonge Jongen die boer was...... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Wakker worden! Er is werk aan de boeg!":Zei Arlo (Dat is de vader van onze Held).Arlo had één zoon Alios en daar was hij trots op zijn vrouw was dood gegaan op de geboorte.Hij stond op en dacht bij zich zelf:"Daar gaan we weer ALWEER".hij liep naar beneden de trap af en, keek nog even rond en ging gelijk wat eten klaar maken.Hij liep uit het huis in zijn pyama hij moest vandaag de koeien melken."Alios komen..":hoorde hij Arlo roepen.Hij liep de schuur uit en zag een ruiter voor zich.Arlo keek hem aan en zei:"Je moet weg het is tijd je moet met hem mee".ik rende weg alleen de ruiter schoot een touw om me benen heen.Ik kon niks meer doen ik schreeuwde het uit.JIJ VIEZE IDIOOT LAAT ME LOS VUILE ROTZAK!Hij haalde een appel uit z'n zak en stopte het in me mond.Hij zette me op z'n paard en reed weg.Langzaam zag ik het huis waar ik ooit sliep verdwijnen.Ik sliep ondertussen ook.Toen ik wakker werd zag ik een kamp een groot kamp.Ik werd van het paard gegooid en los gemaakt.Ik kreeg een formulier in me handen gedrukt en een veer met inkt.Ik schreef me gegevens in ik werd toen naar me tent getuurd.Het zat naast een andere soldaat.Ik kreeg een harnas in me handen gedrukt en,deed het aan.Toen ik het net aan had deed ik me dolk en een zwaard in me schede.

Ik ging gelijk trainen want ik wist dat ik het niet eens kon.Maar ik had het mis all snel werd ik beter.Ik vocht in paar oorlogen mee en kreeg bij elke weer een badge.Maar toen ik bij een stadje aankwam dat ik nooit eerder zag.Zag ik bange mensen naar een man kijken.Alleen ik kon hem niet zien het dorpje zat in en land Loeftor een goeie bondgenoot van ons.De ik trok me zwaard uit me schede maar iemand hield me tegen wie wist ik niet.Het was een vrouw ze zei:"Dat kan je beter niet doen.Geloof me".Dus haalde ik me hand van me zwaard.Ik keek nog even rond maar de vrouw was ook weer weg.Ik liep door de straten heen.En ik kwam bij een grens aan ik klom onopvallend de muur over om bij de andere kant te komen.ik keek even over de helling en ik zag een wachter lopen.Ik gooide een bloemetje waar een stof uit kwam...De wachter viel op de grond en snurkte heel hard.ik klom de muur op en door dat gesnurk hoorde de andere wachters het.Ze zagen me en zeiden:"Laat hem niet ontsnappen pak hem!".Ik schrok en rende zo snel mogelijk weg.

Ik rende over de muur heen tot dat ik bij een ander groepje wachters zat..Ik zat vast ik sprong zonder na te denken over de muur en belande op een kar met stro.De wachters deden me dat niet na ik rende verder weg totdat ik de muur niet meer zag.Ik wist niet waar ik was maar, ik kwam snel genoeg achter hoe ze hier waren ik kreeg problemen met een paar witte gasten.ze trokken hun zwaarden uit hun schede en rende achter me aan. ik sprong op een kar zo een dak op ik draaide me ondertussen om in de lucht en gooide dolken in de alle 2 de witte gasten hun buik.ik hoorde nog wat gerommel in de verte ik wist niet wat het was maar het klonk groot.En toen zag ik het het was een groot leger met een ruiter er voor hij zag me en gaf een teken aan de rest.Het leger stopte met lopen ik trok mijn zwaarden uit me schede.En het leger ook de soldaten achter aan pakte hun bogen.en ik rende het dak af en sprong het leger in......

De Vrijheid Strijder van Midellon :Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu