Hoofd Stuk 2:Verdedigen!

10 1 0
                                    

Hij Sprong het leger.Ze schoten de pijlen op hem af!Hij pakte er 2 in zijn hand en gooide die in 2 wachters.En trok zijn zwaard weer en,kwam op de generaal af Flats...Hij had en hart van de generaal doorgeboord.De onbekende elfen trokken gelijk terug en hun generaal bleef daar liggen.Voor mijn voeten en ik keek weer op en de witte elfen waren verdwenen.Ik liep het land door...Ik hoorde iemand huilen...Het..Het..H-et was de vrouw die me tegenhield ik zag een bandiet bij haar.Ik trok gelijk me dolken in elk hand 1.Ik klom zachtjes het dak op keek even toe wat ze deed...En toen ze haar zweep trok....

Sprong ik op haar af met me dolken op haar gericht.Ik kwam zo terecht dat ik de dolken bij haar keel had gehouden.Ik trok haar zweep uit haar handen."Nu mijn beur":zei ik zacht.En sneed har keel door.Ik hielp de vrouw opstaan en verdween toen ze opkeek.Ik Verliet het land en kwam terug naar Arendell waar ik allemaal wachters zag staan voor de poort.Ik vroeg:"Wat is er aan de hand?".Ze antwoorden:"De Nachtelfen komen aanvallen met hun troepen".En ze lieten de kaart zien van waar ze liepen en hoe...."Ze zijn dood Lord.Ik kwam ze denk ik onderweg tegen ze trokken terug toen hun generaal dood was.":zei ik.Ondertussen kwam er een man aan.Ik keek naar hem en ik voelde iets op me kleding.Ik keek naar me Shirt en zag ene badge...Alle wachters gingen buigen..Wat gebeurt er?He?...

Ik kreeg een badge omdat ik dapper was dat ik een legioen weggejaagd had!"HOEZEE HOEZEE HOEZEE!":Schreeuwde ze allemaal.De man die ik eerst zag kwam aan lopen.Lord zei:"Dit is Fallor je jager aan je zijden hij reist met je mee.Overall hij helpt je met alles.Ik keek hem goed aan..Hmmmm...Goed.Ik liep de stad binnen ik keek goed rond..En pakte een dolk..En gooide hem langs een huis in een bandiet.De Bandiet schreeuwde van pijn:"AAAAARG mijn vader zal me wel helpen!"Ik trok een zwaard uit m'n schede en rende p hem af met de zwaard op hem gericht.En voor dat ik hem raakte kwam..TRANUN..Hij stuurde orks op me af..Bij de poort hoorde ik een gevecht..We Worden aangevallen!Het vuur ging af..En elk kingdom wist dat we aangevallen werd.Ondertussen bij het Dwergen Kingdom Dwarfio...

Alle Dwergen zagen het vuur ze gingen gelijk hun bijlen pakken.Het waren er wel 100.000.Ze gingen allemaal op hun zwijnen zitten.De Dwergen reden op weg naar Arendell.En zongen ondertussen een lied je hoorde het wel van mijlen afstand."Hoezee Hoezee Hoezee!""Hoorde je......

Ondertussen in Arendell.De nachtelfen kwamen steeds met meer.We hielden dit niet lang vol als we nu geen hulp kregen waren we verloren.Waar blijven ze nou!De soldaten bij de poort hielden het niet meer de verdediging brak door midden en er was een gat de nachtelfen rende er door heen.Sommige wachters probeerde ze te stoppen maar het werkte niet het bracht wel wat vetraging.Ik ging ook op het gat afrennen....ik klom eerst de muur op en fallor de andere kant toen we boven op waren zei ik:"Voor Arendell!"En we sprongen  naar beneden het gevecht in en we verdwenen in de mist van het gevecht....

De Vrijheid Strijder van Midellon :Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu