"so, when i die, which i must do,
could it shine down here with you?"
"cause my love is mine, all mine.
i love mine, mine, mine."Göğsündeki kıza gülümsedi ve saçlarını okşamaya devam etti, Frenkie. Güneş batmak üzereydi ve gökyüzünde hafif pembemsi bir hava vardı.
"Keşke hep böyle kalabilsek." dedi Lucy, bir yandan da gökyüzünü izlerken. Mırıldanarak onu onayladı ve kızın saçlarının arasına ufak ufak buseler kondurdu, Frenkie.
Genç kız gülümsedi ve gözlerini kapattı. Olduğu andan o kadar memnundu ki, sevdiği adamın kalp atışlarını dinlerken bulundukları sahildeki dalga seslerinin de birleşimiyle verilen huzur onun için paha biçilemezdi.
"Seni çok seviyorum, Lucy."
🎀
"nothing in the world belongs to me but my love, mine all mine."
madeline lucy white
•singer
•22frenkie de jong
•football player in barca
•26
🎀"Tanrım! Pablo beni onunla tanıştırmalısın. O tam bir melek."
"Saçmalama Frenkie. O olmaz."
Genç çocuk takım arkadaşına söz dinletmeye çalışsa da Frenkie anlamıyordu. O kızı görür görmez içinde uyanan kıpırdamayı durduramıyordu.
"Pablo, veletlik yapmayı kes. Sen beni tanıştırmasan da ben kendim tanışacağım."
Gavi derin bir nefes aldı, "Frenkie beni salmayı düşünüyor musun?"
Arkadaşı Lucy ile olan iddiasını kazandıktan sonra Real Madrid fanı olan arkadaşına zorla Barça forması giydirip maça çağırmıştı, Gavi.
Maçtan sonra Pablo ve Lucy konuştukları sırada Frenkie onları görmüştü ve gözlerini Lucy'den alamamıştı. Frenkie onunla tanışmalıydı.
Takım arkadaşı Gavi'ye, o kızla tanışmak için yalvaracaktı neredeyse. Fakat Pablo neredeyse daha yeni ilişkisi biten arkadaşı için bunu yapmayı düşünmüyordu. Bunun Lucy için sağlıklı olmayacağını biliyordu.
"Beni tanıştırana kadar hayır, düşünmüyorum." diye cevapladı arkadaşını Frenkie.
Pablo, Frenkie'ye bıkkın bir bakış attı. Belki de o kadar kötü olmayabilirdi. Bu seçim sonuçta arkadaşı Lucy'e aitti.
"Tamam ezik, ağlamayı kes. Tanıştıracağım seni." diyerek gözlerini devirdi Pablo.
Frenkie gülerek Pablo'nun ensesine çokta sert olmayacak bir şekilde vurdu,"Teşekkürler dostum!"
"Pedri! Frenkie bana şiddet uyguluyor!"
_______________
bismillah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my love mine all mine,,frenkie de jong
Fanfiction🎀 "cause my love is mine all, mine.." frenkie de jong fanfic